Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер

Додано: 17 грудня 2022
Предмет: Зарубіжна література, 10 клас
Тест виконано: 81 раз
12 запитань
Запитання 1

Укажіть, на які 2 табори поділяються герої твору Гофмана «Крихітка Цахес»:

варіанти відповідей

Ентузіасти і філістери

Оптимісти і песимісти

Митці і обивателі

Ідеалісти і матеріалісти

Запитання 2

У чому полягала чарівна сила Цахеса з твору Гофмана?

варіанти відповідей

У вмінні передбачати долю

У трьох золотих волосинках

У вмінні бачити потаємні бажання оточуючих

У вмінні перетворюватись на різних істот

Запитання 3

Ілюзію привабливості для Цахеса створено

варіанти відповідей

 Мошем Терпіном


Проспером Альпанусом

Рожею-Гожою

 Фабіаном

Запитання 4

Філістери – це..

варіанти відповідей

мрійники

 обивателі

 науковці

безбожники

Запитання 5

Основний конфлікт твору Гофмана «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер» — це протистояння...

варіанти відповідей

 краси й потворності

багатства та бідності

 реального та уявного

митців і філістерів (обивателів)

Запитання 6

Справжню сутність Цахеса могли бачити

варіанти відповідей

 віруючі люди

 науковці

митці


наївні люди

Запитання 7

За визначенням автора, твір "Малюк Цахес на прізвисько Цинобер" - це ...

варіанти відповідей

казка про реальність

драма-феєрія

новела

Запитання 8

Ідея твору Е. А. Гофмана "Крихітка Цахес...":

варіанти відповідей

готовність до самопожертви в ім’я іншої людини

уславлення внутрішньої та зовнішньої краси, щирості, чесності, доброти, палкого почуття кохання

засудження засліпленого суспільства, що втратило ціннісні орієнтири

Запитання 9

Чарівний вплив Цахеса не діяв на ...

варіанти відповідей

Кандіду

Моша Терпіна

Бальтазара

Запитання 10

Бальтазар змушений був ховатися, бо його звинуватили у ...

варіанти відповідей

брехні

побитті Цинобера

вбивстві

Запитання 11

Студент Бальтазар відрізнявся від інших героїв?

варіанти відповідей

Романтичною уявою

Освіченістю

Чарівними здібностями

Запитання 12

Чим Цахес відрізнявся від інших людей?

варіанти відповідей

а) був розумний;


б) вирізнявся ввічливістю;

в) був дуже потворним;

г) був освіченим.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест