6 клас Криза Римської республіки

Додано: 15 квітня 2020
Предмет: Всесвітня історія, 6 клас
Тест виконано: 31 раз
9 запитань
Запитання 1

Інтереси плебеїв у Стародавньому Римі захищали:

варіанти відповідей

консули;

народні трибуни;

диктатори;

сенатори.

Запитання 2

Одним із символів Рима є:

варіанти відповідей

капітолійська вовчиця;

статуя Ромула та Рема;

кішка Бастет;

велетенський бик.

Запитання 3

Урочистий в'їзд і хода Римом полководця та армії:

варіанти відповідей

концерт;

коміції;

овації;

 

тріумф;

Запитання 4

Війни між Римом і Карфагеном у ІІІ - ІІ ст. до н.е. називають:

варіанти відповідей

римські;

пунічні;

карфагенські;

гладіаторські.

Запитання 5

Групи римського суспільства, які вели між собою боротьбу за часів Республіки:

варіанти відповідей

аристократи і демос;

плебеї та патриції;

сенатори та диктатори;

консули та претори.

Запитання 6

Писані закони, які були укладені в Римі в 5 ст. до н.е. та розміщені на головній площі Риму – Форумі:

варіанти відповідей

Закони ХІІ таблиць;

закони Драконта;

закони Хаммурапі;

закони Лікурга.

Запитання 7

Установи співвідношення між характеристикою історичного діяча та його ім’ям.

1. Фракієць, знаменитий гладіатор, очільник повстання римських рабів у 74 – 71 рр. до н. е.

2. Римський полководець. Сім разів був обраний у консули. Провів реорганізацію римської армії, внаслідок чого римське військо стало професійним.

3. Римський полководець і політичний діяч. Очолив армію, яка розгромила повсталих рабів у 71 р. до н.е.

4. Давньоримський політичний діяч, представник популярів, народний трибун, який намагався провести реформи, спрямовані на подолання бідності.

А Тіберій Гракх

Б Марк Ліциній Красс

В Спартак

Г Гай Марій

варіанти відповідей

1 А 2 В 3 Б 4 А

1 А 2 Б 3 Г 4 В  

1 В 2 Г 3 А 4 Б   

1 В 2 Г 3 Б 4 А    

Запитання 8

Установи співвідношення між поняттям та його визначенням.

1. Популяри

2. Гладіатори

3. Проскрипції

4. Оптимати


А Бійці на арені цирку у Стародавньому Римі.

Б Багатії  мали за мету, обмежити у Римі владу народних зборів і плебейських трибунів, вимагали посилення впливу

сенату і магістратів.

В Списки ворогів, яких міг убити будь-хто і за це йому б не було покарання.

Г Захисники інтересів народу, які виступали за панування народних зборів.


варіанти відповідей

1 Б 2 А 3 В 4 Г

1 Г 2 А 3 В 4 Б

1 Г 2 А 3 Б 4 В

1 Б 2 А 3 Г 4 В

Запитання 9

Обери відповідь, в якій події записані в хронологічній послідовності.

1. Диктатура Сулли

2. Реформи Гая Марія

3. Повстання Спартака

4. Реформи братів Гракхів

варіанти відповідей

4 – 1 – 2 – 3

 2 – 4 – 1 – 3   

4 – 2 – 1 – 3

4 – 2 – 3 – 1

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест