Як викуплені коралі допомагали Софійці в її подорожах в минуле?
У голодні роки прадідусь Софійки Павло мусив продати
Хто порадив Софійці перебиратися «потрохи вперед, від покоління до покоління, … коли здaтнa будеш відвернути невідворотне»?
Через скільки років було знайдено у стіні будинку фотографію доньок Фрідріха?
Що Фрідріх виробляв із цегли?
У якому творі наявні такі художні деталі: нагідки, хрест, фото дівчаток
Врятування якої героїні стало запорукою спасіння роду Кулаківських?
Про що попереджає М. Павленко, зобразивши рід Кулаківських?
Основні події повісті М. Павленко «Русалонька із 7-В…» відбуваються
Тема твору Марини Павленко "Русалонька із 7-В..."
Оберіть правильну послідовність подій у творі
М. Павленко "Русалонька із 7-В...":
1. Мандруючи зі світлинами Вадима в минуле, Софійка знайомиться із членами родини Гордія Кулаківського.
2. Софійка бере поносити бабусині коралі, проте згодом виявляє, що вони пропали.
3. Сашко допомагає Софійці змінити минуле, а Вадимові дід і батьки нарешті повертаються додому.
4. Софійка випадково дізнається про магічні властивості старої бабусиної шафи.
Головним героєм твору " Гер переможений" є
Коли полонені німці почали зводити квартал, вони змінилися, бо
Головний герой твору "Гер переможений" привертав увагу дітей тим, що
У творі "Гер переможений" дорослі мешканці містечка до полонених ставилися
Охоронець у творі "Гер переможений" перестав змушувати головного героя працювати, тому що
Фотокартка, якою так дорожив полонений німець (твір "Гер переможкний"), була захована
Твір Л. Пономаренко порушує всі названі проблеми, ОКРІМ
Незважаючи на те, що діти дражнили Фрідріха...
("Гер переможений")
За який злочин люди прокляли рід Кулаківських? ("Русалонька із 7-В...")
Коли люди переселилися в новий дім, то в грудні під вікном побачили:
("Гер переможений")
У творі "Русалонька із 7-В..." на картині Пустельника "Перша зустріч з Нею..." було зображено
Щоб знешкодити прокляття, Софійка й Сашко
Яким чином Софійці вдалося врятувати сім'ю Катерини?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома