національно-релігійні громадські організації українських і білоруських православних міщан, що їх створювали навколо парафіяльних церков, використовуючи цехову організаційну структуру.
право підпорядковуватися не місцевим єпископам, а безпосередньо патріархові.
«Апостол» (1574 р.), «Буквар» (1574 р.), «Острозька Біблія» (1581 р.) є першими:
Про появу якого явища в театральному мистецтві йдеться в уривку історичного джерела?
«У братських школах, академіях учні писали вірші, промови, а потім виголошували їх. Виконавці виходили на сцену й декламували текст, об’єднаний спільною темою. Шкільні вистави присвячувалися християнським святам, впливовим особам, важливим подіям. Вистава тривала досить довго, тому глядачам давали перепочинок, пропонуючи їхній увазі в перервах між діями спектаклю театралізовані сценки народно-побутової тематики».
У якому місті розташована зображена церква?
Полемічна література — це
Центр якого воєводства від 1580 р. прикрашав зображений будинок-палац?
Доповніть твердження.
Про церкву Зішестя Святого Духа в Потеличі на Львівщині відомо, що вона...
Укажіть назву зображеної на фото ікони.
Укажіть географічну назву зображеного на фото замку.
Установіть відповідність між поняттям та його значенням.
1 вертеп
2 інтермедія
3 бароко
4 гравюра
А мистецький стиль, поширений на українських землях у XVII—XVIII ст., характерними рисами якого були парадність, урочистість, пишність, динамічність, патетична піднесеність
Б територіальне самоврядовне об’єднання людей, у спільному володінні якого були земля й угіддя
В вид графічного мистецтва, створення тиражованих зображень шляхом контрастного друку з рельєфних поверхонь
Г мандрівний народний музичний ляльковий театр
Д невеличкий розважальний драматичний твір, який виконують між актами вистави
Установіть послідовність культурних подій.
А вихід українських першодруків «Апостола» і «Букваря»
Б заснування друкарні і школи в Острозі
В заснування у Львові Успенського братства та братської школи
Г створення Пересопницького Євангелія
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома