3.Хрещення Русі відбулося у
6. На малюнку зображено
7. Звід законів "Руська правда» було укладено за правління:
14. До панівних верств Русі-України належали (виберіть всі правильні варіанти):
13. З числа наведених подій виберіть ті, що характеризують діяльність Ярослава Мудрого:
Дані зображення- це
Які терміни стосуються мистецтва рукописної книжки
Про яку групу населення Руської держави йдеться
"Цій верстві належала найбільша влада в державі, до неї можна було належати тільки за народженням"
Про яку групу населення Руської держави йдеться
"Найчисленніша група, представники якої були особисто вільними, мали власне господарство, мешкали в князівських селах і платили князеві данину"
У якому рядку верстви та групи населення Руської держави перелічено відповідно до щаблів соціальної піраміди
Назву якого міста пропущено в джерелі.
"Коли ж охрестили Володимира в _______, то передали йому віру християнську, кажучи так: "Хай не спокусять тебе деякі з єретиків. А ти віруй, так говорячи: "Вірую во єдиного Бога Отця Вседержителя, Творця неба і землі"
Вкажіть літописний фрагмент, який стосується князя Володимира
Коли відбулась описана в джерелі подія. "Володимир послав посланців своїх по всьому городу, говорячи: "Якщо не з'явиться хто завтра на річці - багатий, чи убогий, чи старець, чи раб - то той мені противником буде" ...А назавтра вийшов Володимир зі священиками...на Дніпро, і зійшлися людей без ліку, і влізли вони у воду, і стояли - ті до шиї, а другі - до грудей. Діти ж не відходили від берега, а інші немовлят держали. Дорослі ж бродили у воді, а священики, стоячи, молитви творили..."
Малюнок мінеральними фарбами на сирій штукатурці - це
Поклоніння силам природи, віра в багатьох богів (політеїзм);
Яка це церква?
Давньоруські мозаїки, фрагменти яких зображено на фото, є елементом оздоблення
Як називалися ці письмена в Русі - Україні ?
Хто створив старослов'янську абетку на Русі ?
Як називають стародавні надписи, зроблені гострими предметами на стінах архітектурних споруд й керамікі ?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома