Який вищий навчальний заклад Гетьманщини мав велике значення для розвитку освіти і науки у XVIII ст.?
Який мистецький стиль прийшов в українську архітектуру в середині ХVІІІ ст.?
Про кого йде мова?
Один із видатних українських мислителів. Блискуче знання мов, поетики й риторики, античної і нової філософії поєднувалося у ньому з неабиякими здібностями в галузі літератури і мистецтва.
Народився на Полтавщині. Навчався у Київській академії, пізніше за кордоном — в Будапешті, Пресбурзі, Відні, Венеції, Флоренції. Викладав у Харківському колегіумі. Після заборони викладацької діяльності обрав стезю мандрівного філософа і протягом 25 років побував у багатьох містах і селах України, проповідуючи свої ідеї і світогляд. Через пісні, кантати і псалми він викладав свої філософські погляди, таврував соціальне зло, прославляв природу, волелюбність людини.
Яку назву має народна картина, яка зображена на фото?
В якому архітектурному стилі збудований палац гетьмана К. Розумовського в м. Батурині?
Який народний майстер збудував Троїцький собор в м. Самарь (Новомосковськ) – сьогодні єдиний в Україні зразок дев’ятикупольної дерев’яної церкви?
В якому архітектурному стилі збудовано Андріївську церкву (проект Франческо Растреллі) в м. Києві, що сьогодні є пам’яткою архітектури XVIII ст. світового значення ?
Важливим центром вищої освіти на західноукраїнських землях був/було:
Розвитку якого мистецтва сприяли праці М. Березовського, Д. Бортнянського та А. Веделя?
Скільки народних шкіл працювали у Гетьманщині у другій половині XVIII ст.?
Які споруди будував І. Григорович-Барський? (2 варіанта)
«Літопис Самовидця» Романа Ракушки-Романовського, «Літопис» Григорія Граб’янки, «Літопис» Самійла Величка – це
Яка книга видана не в другій половині18 ст?
Де відбувалася початкова освіта?
З наведених імен, які повязані з медицино?
автор віршів, який обстоював ідею автономії України та протестував проти централізаторської політики російського царизму в Гетьманщини
З перерахованих літературних творів які з періоду Коліївщини?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома