Міста, у яких можна було здобути середню освіту у XVIII ст.: (три варіанти)
В якому місті знаходився навчальний заклад, який у відігравав роль центру освіти, а у 1701 р. за указом Петра І був переіменований в Академію.
Найавторитетніший навчальний, науковий і культурний центр, із яким у XVII—XVIII ст. пов’язана більшість здобутків українського народу в освіті, філософії, богослов’ї, мовознавстві, літературі, публіцистиці, історії.
Рівень навчання в ньому не поступався рівню вищих навчальних закладів Європи:
Вкажіть вищі навчальні заклади на території України , в яких можна було здобувати освіту в другій половині 18 ст
Важливими ценрами книгодрукування другої половини ХVІІІ ст. були:
Символом минаючої епохи стала народна картина:
Обери особливості розвитку культури другої половини ХVІІІ ст.: (обери три варіанти)
Видатний філософ, гуманіст, просвітитель, поет, педагог, музикант, на могилі якого написано: «Світ ловив мене, та не спіймав».
Установи відповідність між іменами письменників та жанром літератури.
1. Микола Ханенко, Яків Маркович
2. Семен Довгович
3. Іван Некрашевич
4. Михайло Козачинський
А Філософська книга «Громадянська політика».
Б Історико-мемуарна проза.
В Віршований діалог «Розмова Великоросії з Малоросією».
Г Сатирично-гумористична поезія, твори «Ярмарок» та «Сповідь».
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома