Культура України у другій половині ХVІІІ ст.

Додано: 26 квітня 2020
Предмет: Історія України, 8 клас
Тест виконано: 191 раз
9 запитань
Запитання 1

Міста, у яких можна було здобути середню освіту у XVIII ст.: (три варіанти)

варіанти відповідей

Полтава;

Чернігів,

Харків,

Чернівці;

Одеса;

Переяслав;

Катеринослав.

Запитання 2

В якому місті знаходився навчальний заклад, який у відігравав роль центру освіти, а у 1701 р. за указом Петра І був переіменований в Академію.

варіанти відповідей

Київ

Чернігів

Харків

Переяслав

Запитання 3

Найавторитетніший навчальний, науковий і культурний центр, із яким у XVII—XVIII ст. пов’язана більшість здобутків українського народу в освіті, філософії, богослов’ї, мовознавстві, літературі, публіцистиці, історії.

Рівень навчання в ньому не поступався рівню вищих навчальних закладів Європи:

варіанти відповідей

Львіський університет; 

Києво-Могилянська академія;  

Харківський університет;  

Одеська Рішельєвська академія.

Запитання 4

Вкажіть вищі навчальні заклади на території України , в яких можна було здобувати освіту в другій половині 18 ст


варіанти відповідей

Харківський університет, Львівський університет;

Харківський університет. Чернігівський університет;

Львівський університет, Києво-Могилянська академія;

Києво-Могилянська академія, Київський університет.

Запитання 5

Важливими ценрами книгодрукування другої половини ХVІІІ ст. були:  

варіанти відповідей

Львів, Києво-Печерська лавра, Троїце-Іллінський монастир;

Львів; Києво-Печерська лавра, Острозька друкарня; 

Києво-Печерська лавра, Троїце-Іллінський монастир, Друкарня І. Федорова;

Львів, Києво-Печерська лавра, Друкарня І. Федорова.

Запитання 6

Символом минаючої епохи стала народна картина:

варіанти відповідей

«Козак Сипай»;

«Козак Бабай»;

«Козак Мамай»;

«Козак Дадай».

Запитання 7

Обери особливості розвитку культури другої половини ХVІІІ ст.: (обери три варіанти)

варіанти відповідей

підгрунтям розвитку української культури була козацька державність;

культура ровивалася під тиском іноземних держав; 

українські землі входили до складу однієї держави;

намагання царизму перетворити українські землі на російську провінцію;

 українські землі розвивалися в різних умовах;

культура українських земель розвивалася суто самобутнім шляхом.

навчальний процес здійснювався лише українською мовою

Запитання 8

Видатний філософ, гуманіст, просвітитель, поет, педагог, музикант, на могилі якого написано: «Світ ловив мене, та не спіймав».  

варіанти відповідей

Григорій Сковорода;    

Михайло Максимович;

Михайло Козачинський;  

Григорій Полетика.

Запитання 9

Установи відповідність між іменами письменників та жанром літератури.

1. Микола Ханенко, Яків Маркович

2. Семен Довгович

3. Іван Некрашевич

4. Михайло Козачинський


А Філософська книга «Громадянська політика».

Б Історико-мемуарна проза.  

В Віршований діалог «Розмова Великоросії з Малоросією».

Г Сатирично-гумористична поезія, твори «Ярмарок» та «Сповідь».

варіанти відповідей

Б В А Г

Б В Г А

Г В А Б

Г В Б А

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест