Кут. Трикутник, Прямокутник. Квадрат

Додано: 15 листопада
Предмет: Математика, 5 клас
12 запитань
Запитання 1

Виберіть із даних кутів лише гострі.

варіанти відповідей

89⁰

92⁰

37⁰

180⁰

Запитання 2


Оберіть правильні визначення видів кутів777831_1730878414.jpg

варіанти відповідей

1) рівнобедрений; 2) рівнобедрений

2) рівносторонній; 4) прямокутний

3) різносторонній; 4) рівнобедрений;

1) різносторонній; 3) різносторонній;

Запитання 3

У трикутнику АВС ∠А=55⁰, ∠С=65⁰. Визначити вид трикутника.


варіанти відповідей

тупокутний

прямокутний

гострокутний

визначити неможливо

Запитання 4

У трикутнику АВС АС=18см, ВС=11см, АВ=10см. Визначте вид трикутника АВС

варіанти відповідей

Різносторонній

Визначити неможливо

 Рівносторонній

 Рівнобедрений

Запитання 5

Знайдіть периметр трикутника, в якому основа дорівнює 12 см, а бічні сторони – 8 см і 6 см.

варіанти відповідей

28 см

26 см

36 см

Визначити неможливо

Запитання 6

Периметр рівностороннього трикутника дорівнює 81 см. Чому дорівнює сторона цього трикутника?

варіанти відповідей

27 см

18 см

21 см

9 см

Запитання 7

Рівнобедрений трикутник, основа якого дорівнює 8 см, а бічна сторона 11 см, має такий самий периметр, як рівносторонній трикутник. Знайди сторону рівностороннього трикутника.

варіанти відповідей

8 см

11 см

9 см

10 см

Запитання 8

Периметр прямокутника обчислюють за формулою

варіанти відповідей

P = 4a

P = a + b + c

P = 2(a + b)

Запитання 9

Знайти сторону квадрата, який має такий периметр як і прямокутник зі сторонами 1 см і 9 см.

варіанти відповідей

4

5

6

10

Запитання 10

Знайди периметр квадрата, сторона якого дорівнює 20 см

варіанти відповідей

45

20

80

40

Запитання 11

Знайди периметр кімнати, стіни якої дорівнюють 4 м та 5 м

варіанти відповідей

11 м

18 м

45 м

20 м

Запитання 12

Одна сторона трикутника дорівнює 14 см, друга сторона у 2 рази більша за першу, а третя на 6 см менша від другої. Знайдіть периметр трикутника.

варіанти відповідей

22 см

34 см

52 см

48 см

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест