Квадратна нерівність

Додано: 9 грудня 2020
Предмет:
Тест виконано: 469 разів
12 запитань
Запитання 1

На рисунку зображено графік функції у= х2 − 4х. Користуючись графіком, вкажіть найбільше ціле число, що є розв'язком неріності х2 − 4х < 0.

варіанти відповідей

4

3

-4

такого числа не існує

Запитання 2

На рисунку зображено графік функції у= −х2 −2х +3. Користуючись графіком, знайдіть множину розв'язків нерівності −х2 −2х +3 ≤ 0.

варіанти відповідей

(−∞;−3) ∪(1;+∞)

 [−3; 1]

(−3; 1)

 (−∞;−3] ∪[1;+∞)

Запитання 3

Розв'яжіть нерівність другого степеня х2 −3х+2 ≥ 0.

варіанти відповідей

(−∞;1)∪(2;+∞)

(−∞;1]∪[2;+∞)


(1; 2)

 [1; 2]

Запитання 4

На рисунку зображено графік функції у = х+2х. Знайдіть множину розв'язків нерівності х2 +2х ≤ 0.

варіанти відповідей

 (−2; 0)

[−1; 0]

 [−2; 0]

 (−∞;−2]∪[0;+∞)

Запитання 5

На рисунку зображено графік функції у = −х2 +6х−5. Знайдіть множину розв'язків нерівності −х2 +6х−5 ≥ 0.

варіанти відповідей

(1; 5)

 [1; 5]

(−∞;1)∪(5;+∞)


(−∞;1]∪[5;+∞)

Запитання 6

Розв’яжіть нерівність x2 – 2x – 15 < 0.

варіанти відповідей

 x ϵ (–3; 5)

x ϵ (–5; 3)

 x ϵ (–∞; –5) U (3; +∞)

 x ϵ (–∞; –3) U (5; +∞)

Запитання 7

Розв'яжіть нерівність х² - 16 < 0

варіанти відповідей

(- 4; 4)

(- ∞; - 4)∪(4; + ∞)

[- 4; 4]

(- ∞; - 2]∪[2; + ∞)

Запитання 8

Використовуючи графік функції, розв`яжить нерівність: х²+2х-8<0

варіанти відповідей

(-4;2)

(-∞;-4)υ(2;+∞) 

(-∞;-4]υ[2;+∞)

(-9;2)

Запитання 9

Використовуючи графік функції, розв`яжить нерівність: х²- 4х+5≥0 .

варіанти відповідей

(2;1)

(1;1)

(-∞; +∞)

Запитання 10

Розв’яжіть нерівність х2 – 81≥0

варіанти відповідей

[-9;9]

(-∞;-9]∪[9;+∞)

(-∞;-9)∪(9;+∞)

[9;+∞)

Запитання 11

На малюнку схематично зображено графік функції y = –3x2 – 6x.

Знайдіть множину розв'язків нерівності –3x2 – 6x > 0.

варіанти відповідей

[ 2; 0]

( ∞; 2) ∪ ( 0; +∞)

( ∞; 2] ∪ [ 0; +∞)

( 2; 0)

Запитання 12

Використовуючи графік функції, розв`яжить нерівність: х²- 4х+5≤0


варіанти відповідей

(2;1)

(1;1)

(-∞; +∞)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест