6."Біля рогу стояв худенький хлопчик із прив'ялим букетиком польових квітів. Знудьговaно колупaв носком святкового босоніжкa пилюку й рaз по рaз діловито поглядaв то нa руку, де в людей бувaє годинник і де в нього нічого не було, то нa Софійчин бaлкон". Це
8. Ким себе побачила в майбутньому Софійка?
10. Кому належало кафе "Русалонька"?
Що зробив Фрідріх, коли протала земля?
Що зробили діти, коли німців повели у барак?
Полонені німці зводили квартал
Як ставились жителі міста до полонених німців?
Діти любили, коли Фрідріх
Що сталося з полоненим Фрідріхом?
Ідея якої поезії: заклик раціонально використовувати час, відведен ц на життя, поспішати жити.
«І той сусід сказав тоді у тиші
-Панове судді, я її привів»
уривок якого вірша?
Коли відбуваються події вірша «Кольорові миші»
Чайка, за поезією Ліни Костенко - це образ
«Дідок старенький, кропив‘яний блискавки визбирує в траві» у вірші
2. "Прийшов із боїв і не схотів повертaтись. Зaховaлa його в цей льох… Ось, більше, як тридцять літ…" просидів у льоху
Брехати задля високої мети - це формула щастя
2. Село Половинчик має таку назву, бо половина його жіноцтва знається з нечистою силою. Це пояснення
5. Родовим прізвищем маминих предків Софійки було
кому належить вірш "Крила"
у вірші "Чайка на крижині" одягнуто в стару свитину " із тодішніх зів'ялих трав"
Сусід ("Кольорові миші")звинувачував Анну за те ,що вона
Репліка Життя -це справа без гарантії("Кольорові миші")належить
Відомі мореплавці згадуються у поезії....
В. Симоненко у творі «Гей, нові Колумби й Магеллани…» уславлює як одну з кращих якостей людини:
Основна думка вірша В.Симоненка "Лебеді материнства" виражена в рядках...
З чим у вірші "Лебеді материнства" порівнюються лебеді?
Словами «Живе на землі, / Сама не літає,/ А крила має, / А крила має!», описано
Спільна ідея об'єднує поезії Ліни Костенко
У своєму зверненні В.Симоненко у вірші "Ти знаєш, що ти - людина?" наполягає на тому, щоб кожна людина:
Читач під впливом вірша В.Симоненка "Ти знаєш, що ти - людина?" намагається:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома