Зазначте слово, в якиому буквосполучення «ae» та «oe» належить читати як два голосних звуки:
Зазначте слово, яке має букву, що вимовляється як [ґ]
A) Helianthus
B) Hypericum
C) humulus
D) gangraena
Зазначте слово, яке маєє букву, що вимовляється як [г] :
A) hora
B) granulum
C) gemma
D) Gossypium
Зазначте букву, що вживається лише в словах грецького походження :
A) a
B) o
C) u
D) у
Зазначте ряд, в якому наведено лише диграфи:
A) ае, ое, аи, еи
B) сb, рb, тhe, cbi
C) l, сb, сі
D) т, сb, сі, р1
Зазначте ряд, в якому в усіх буквосполученнях буква «с» читається як [ц]:
A) сі, сае, се, су
B) са, си, іс, ка
C) су, си, сі, со
D) сое, ссо, си, са
Зазначте, яка буква ніколи не вживається в словах грецького походження:
A) і
B) j
C) u
D) a
Зазначте, в якому ряду наведено букви, що передають лише голосні звуки:
A) b, с, s, t, n
B) a, с, e, d
C) а, о, n, е, і
D) n, r, і, і, у
Зазначте слова, в яких буква «s» вимовляється як [з]
A) Rosa
B) sal
C) Salvia
D) solutio
. Зазначте ряд, в якому в усіх буквосполученнях буква «с» читається як [к]:
A) ca, cu, ic, co
B) ci, cae, ce, cy
C) cy, cu, ci, co
D) сое, ссо, си, са
. Зазначте, в якому слові буква «z» вимовляється як [ц]:
A) Leuzea
B) Zea
C) rhizoma
D) Oryza
Зазначте, в якому ряду наведено букви, що передають лише приголосні звуки:
A) b, с, s, r, п
B) а, о, и, е, і
C) n, г, 1, і, у
D) а, с, е, сі
Виберіть слово, в якому ti вимовляється як [ті]:
A) combustio
B) solutio
C) operatio
D) mixtio
Назвіть слово, в якому х читається як [кз]:
A) mixtura
B) exacte
C) lex
D) extractum
Вкажіть, в яких словах літера „s”, читається як [з]:
A) fossa
B) sal
C) basis
D) sirupus
.3найдіть правильну відповідь: Буква с читається як [к] перед:
A) приголосними
B) ое
C) у;
D) ае
Який з поданих елементів означає розлад функції
A) hypo –
B) dys-
C) myo –
D) syn -
Вкажіть слово, в якому буквосполучення ngu читається як (нгв):
A) angulus
B) longus
C) sanguis
D) angustus
Літера „s” вимовляється як [з] :
A) між голосними та приголосним t; або n.
B) в кінці слова
C) між голосними та приголосним m або n.
D) між; двома голосними
Буква s читається як [з] в слові:
A) fossa
B) neoplasma
C) auscultatio
D) dorsum
Виберіть слово, в яких приголосна „с”, вимовляється як [к]:
A) сranium
B) сitrum
C) cito
D) cystis
Виберіть правильний варіант відповіді:
A) Літера „с” вимовляється як [ц] перед голосними : е, і, у.
B) Літера „с” вимовляється як [к] перед голосними а, о, e.
C) Літера „с” вимовляється як [к] перед дифтонгами : ае, ое.
D) Літера „с” вимовляється як [к] перед приголосними та голосними.
Виберіть особове закінчення дійсного способу активного стану:
A) - t
B) - mur
C) - ог
D) - tur
Вкажіть дієслово, яке стоїть в Praesens indicativi activi:
A) videte
B) legetur
C) miscet
D) sterilisantur
Зазначте дієслово у формі 3 особи однини дійсного способу пасивного стану:
A) exsiccatur
B) dat
C) signa
D) corrigit
Вкажіть дієслово ІІІ відміни
A) curare
B) preparare
C) recipere
D) finire
Зазначте дієвідміну дієслова «habēre»:
A) друга
B) третя
C) четверта
D) перша
Зазначте пропущену частину неозначеної форми дієслова розводити «dilu...»:
A) -āre
B) -ere
C) -Ire
D) -ĕre
Зазначте дієслово у формі наказового способу множини:
A) addit
B) infundite
C) sumunt
D) recipe
Зазначте пропущену частину неозначеної форми дієслова бути здоровим «val…»:
A) -ire
B) -ĕre
C) -are
D) -еrе
Зазначте пропущену частину неозначеної формидієслова мати «hab…»:
A) -ĕre
B) -āre
C) -ēre
D) -ire
Зазначте пропущену частину неозначеної форми дієслова висушувати «exsicc…»:
A) -āre
B) -еrе
C) -ire
D) -ĕre
З поданих дієслів виберіть те, яке вжите у Modusimperatives singularis:
A) Recipit
B) Dividet
C) Solvite
D) Signa
Зазначте дієслово у формі наказового способу однини:
A) signant
B) miscet
C) dantur
D) stérilisa
Зазначте дієвідміну дієслова «solvěre»:
A) четверта
B) перша
C) друга
D) третя
Зазначте дієслово у формі наказового способу однини:
A) da
B) servant
C) signatur
D) praeparat
. Зазначте пропущену частину неозначеної форми дієслова закінчувати «fin…»:
A) -are
B) -irе
C) -ère
D) -еге
Зазначте пропущену частину неозначеної форми дієслова ділити «divid…»:
A) -ēre
B) -ire
C) -āre
D) -ĕre
Вкажіть дієслова ІІ дієвідміни:
A) videre
B) vivere
C) miscere
D) sperare
Вкажіть дієслова ІІ дієвідміни:
A) videre
B) vivere
C) miscere
D) sperare
Зазначте дієвідміну дієслова «conspergēre»:
A) четверта
B) друга
C) перша
D) третя
Зазначте дієвідміну дієслова «linïre»:
A) перша
B) друга
C) третя
D) четверта
Зазначте дієвідміну дієслова «linïre»:
A) перша
B) друга
C) третя
D) четверта
Зазначте пропущену частину неозначеної форми дієслова проціджувати «col…»:
A) -ĕге
B) -irе
C) -are
D) -ēre
Вкажіть дієслово І дієвідміни:
A) habere
B) solvere
C) formare
D) scire
Зазначте дієвідміну дієслова «continēre»:
A) четверта
B) друга
C) третя
D) перша
Зазначте пропущену частину неозначеної форми дієслова додавати «add…»:
A) -āre
B) -ĕre
C) -ērе
D) -ire
Зазначте пропущену частину неозначеної форми дієслова повторювати «repet…»:
A) -are
B) -ērе
C) -iге
D) -ĕre
Зазначте дієвідміну дієслова «audire»:
A) третя
B) четверта
C) перша
D) друга
Зазначте ряд, в якому наведені лише іменники IV відміни:
A) pharmacon, i n; Strophanthus, i m; Secale, is n
B) spiritus, us m; succus, i m; numerus, i m
C) radix, icis f; hirudo, inis f; charta, ae f
D) usus, us m; Quercus, us f; cornu, us n
Зазначте, показником якої відміни є закінчення «-і» родового відмінка однини:
A) II відміни
B) V відміни
C) IV відміни
D) III відміни
. Зазначте, скільки відмін має латинський іменник:
A) чотири
B) три
C) п'ять
D) шість
Зазначте ряд, в якому наведені лише іменники III відміни:
A) spiritus, us m ; sirupus, i m ; Strychnos, i f
B) aether, eris m ; mucilago, inis f; Aloe, es f
C) pix, icis f ; injectio, onis f ; semen, inis n
D) Hippophae, es f ; Arachis, idis f ; adeps, ipis m
Зазначте назву родового відмінка:
A) Accusativus
B) Dativus
C) Genetivus
D) Nominativus
Зазначте іменник I відміни у Genetivus singularis:
A) Glycyrrhizae
B) rhizomatis
C) spiritus
D) speciei
Зазначте іменник III відміни у Genetivus singularis
A) gemmae
B) Secalis
C) cornus
D) herbae
Зазначте ряд, в якому наведені лише іменники II відміни:
A) Absinthium, i n ; Hyoscyamus, i m ; Aloe, es f
B) usus, us m; tempus, oris, n; granulum, i n
C) Kalanchoe, es f; Ricinus, i m; numerus, i m
D) Strychnos, i f; sirupus, i m; Rheum, i n
Зазначте назву орудного відмінка:
A) Accusativus
B) Ablativus
C) Genetivus
D) Dativus
Зазначте, показником якої відміни є закінчення «-ae» родового відмінка однини:
A) I відміни
B) IV відміни
C) III відміни
D) V відміни
Зазначте іменник II відміни у Genetivus singularis:
A) Quercus
B) Menyanthidis
C) capsulae
D) decocti
Зазначте, показником якої відміни є закінчення «-is» родового відмінка однини:
A) I відміни
B) IV відміни
C) III відміни
D) II відміни
Виберіть компонент словникової форми іменників :
A) іменник у називному відмінку множини
B) іменник у родовому відмінку однини
C) іменник у давальному відмінку множини
D) іменник у давальному відмінку однини
Зазначте ряд, в якому наведені лише іменники I відміни:
A) stigma, atis n; Amygdala, ae f; Calendula, ae f
B) officina, ae f; Urtica, ae f; capsula, ae, f
C) globulus, i m; suppositorium, i n; Polygala, ae f
D) Belladonna, ae f; gramma, atis n; scatula, ae f
Зазначте, показником якої відміни є закінчення «-us» родового відмінка однини:
A) I відміни
B) IV відміни
C) II відміни
D) III відміни
Зазначте назву знахідного відмінка:
A) Dativus
B) Genetivus
C) Nominativus
D) Accusativus
«Настоянка лимонника» перекладається:
A) tinctura Schizandrae
B) tinctura Arnicae
C) tinctura Araliae
D) tinctura Calendulae
«Настоянка нагідок» перекладається:
A) tinctura Calendulae
B) baccae Hippophaes
C) aqua Menthae
D) herba Convallariae
«Березові бруньки» перекладається:
A) herba Ephedrae
B) guttae tincturarum
C) gemmae Betulae
D) tabuletta Menthae
«Трава конвалії» перекладається:
A) herba plantarum
B) guttae tincturae
C) tinctura Valerianae
D) herba Convallariae
. «Ягоди обліпихи» перекладається:
A) baccae Hippophaes
B) baccae Schizandrae
C) tinctura Aloes
D) herba Ephedrae
Зазначте значення префікса в назві препарату «Analginum»:
A) вище норми
B) поліпшена якість препарату
C) заперечення
D) поєднання
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома