. Зазначте слово, в якиому буквосполучення «ae» та «oe» належить читати як два голосних звуки:
Зазначте слово, яке має букву, що вимовляється як [ґ]
Зазначте слово, яке маєє букву, що вимовляється як [г] :
Зазначте букву, що вживається лише в словах грецького походження:
Зазначте ряд, в якому наведено лише диграфи:
Зазначте ряд, в якому в усіх буквосполученнях буква «с» читається як [ц]:
Зазначте, яка буква ніколи не вживається в словах грецького походження:
Зазначте, в якому ряду наведено букви, що передають лише голосні звуки:
Зазначте слова, в яких буква «s» вимовляється як [з]
Зазначте ряд, в якому в усіх буквосполученнях буква «с» читається як [к]:
Зазначте, в якому слові буква «z» вимовляється як [ц]:
Зазначте, в якому ряду наведено букви, що передають лише приголосні звуки:
Виберіть слово, в якому ti вимовляється як [ті]:
Назвіть слово, в якому х читається як [кз]:
Вкажіть, в яких словах літера „s”, читається як [з]:
3найдіть правильну відповідь: Буква с читається як [к] перед:
Який з поданих елементів означає розлад функції
Вкажіть слово, в якому буквосполучення ngu читається як (нгв):
Літера „s” вимовляється як [з] :
Буква s читається як [з] в слові:
Виберіть слово, в яких приголосна „с”, вимовляється як [к]:
Виберіть правильний варіант відповіді:
Виберіть особове закінчення дійсного способу активного стану:
Вкажіть дієслово, яке стоїть в Praesens indicativi activi:
Зазначте дієслово у формі 3 особи однини дійсного способу пасивного стану:
Вкажіть дієслово ІІІ відміни
Зазначте дієвідміну дієслова «habēre»:
Зазначте пропущену частину неозначеної форми дієслова розводити «dilu...»:
Зазначте дієслово у формі наказового способу множини:
Зазначте пропущену частину неозначеної форми дієслова бути здоровим «val…»:
Зазначте пропущену частину неозначеної форми дієслова мати «hab…»:
Зазначте пропущену частину неозначеної форми дієслова висушувати «exsicc…»:
З поданих дієслів виберіть те, яке вжите у Modus imperatives singularis:
Зазначте дієслово у формі наказового способу однини:
Зазначте дієвідміну дієслова «solvěre»:
Зазначте дієслово у формі наказового способу однини:
Зазначте пропущену частину неозначеної форми дієслова закінчувати «fin…»:
. Зазначте пропущену частину неозначеної форми дієслова ділити «divid…»:
Вкажіть дієслова ІІ дієвідміни:
Зазначте дієвідміну дієслова «conspergēre»
Зазначте дієвідміну дієслова «linïre»
Зазначте дієслово у формі наказового способу множини:
Зазначте пропущену частину неозначеної форми дієслова проціджувати «col…»:
Вкажіть дієслово І дієвідміни:
Зазначте дієвідміну дієслова «continēre»:
Зазначте пропущену частину неозначеної форми дієслова додавати «add…»:
Зазначте пропущену частину неозначеної форми дієслова повторювати «repet…»:
Зазначте дієвідміну дієслова «audire»:
Зазначте ряд, в якому наведені лише іменники IV відміни
Зазначте, показником якої відміни є закінчення «-і» родового відмінка однини
Зазначте, скільки відмін має латинський іменник:
Зазначте ряд, в якому наведені лише іменники III відміни:
Зазначте назву родового відмінка:
Зазначте іменник I відміни у Genetivus singularis:
Зазначте іменник III відміни у Genetivus singularis
Зазначте ряд, в якому наведені лише іменники II відміни:
Зазначте назву орудного відмінка:
Зазначте, показником якої відміни є закінчення «-ae» родового відмінка однини:
Зазначте іменник II відміни у Genetivus singularis
Зазначте, показником якої відміни є закінчення «-is» родового відмінка однини:
Виберіть компонент словникової форми іменників :
Зазначте ряд, в якому наведені лише іменники I відміни:
Зазначте, показником якої відміни є закінчення «-us» родового відмінка однини:
Зазначте назву знахідного відмінка:
«Настоянка лимонника» перекладається
«Настоянка нагідок» перекладається:
«Березові бруньки» перекладається
«Трава конвалії» перекладається:
«Ягоди обліпихи» перекладається:
Зазначте значення префікса в назві препарату «Analginum»:
Зазначте назву препарату, в якій міститься терміноелемент, що вказує на протиалергійні препарати:
Зазначте значення суфікса «-as-»:
Зазначте значення виділеного терміноелемента «Cyanocobala-minum seu Vitaminum B12»:
Зазначте, яке значення має терміноелемент, що міститься у всіх назвах препаратів «Glycyrrhamum, Glycerinum, Nitroglycerinum»:
Зазначте значення грецького терміноелемента «haem-, -aem-»:
Зазначте значення виділеного терміноелемента «Erythranum»:
Зазначте, яке значення має терміноелемент, що міститься у всіх назвах препаратів «Novocainum, Lidocainum, Pyromecainum, Trimecainum»:
Зазначте значення грецького терміноелемента «poly-»:
Зазначте значення грецького терміноелемента «-lys-, -lyt-»:
Зазначте значення префікса в назві препарату «Hypoglycamidum»:
Зазначте, яке значення має терміноелемент, що міститься у назвах обох препаратів «Methylandrostendiolum, Androralum»:
Зазначте значення грецького терміноелемента «-оху-»:
Зазначте, яке значення має терміноелемент, що міститься у всіх назвах препаратів «Haemodesum, Haemophobinum, Haemato-genum»:
Зазначте значення грецького терміноелемента «-naphth-»:
. Зазначте значення префікса в назві препарату «Synoestrolum»:
Зазначте назву препарату, в якій міститься терміноелемент зі значенням «андрогенні стероїди»:
Зазначте назву препарату, в якій міститься терміноелемент, що вказує на заспокійливі препарати:
Зазначте назву препарату, в якій міститься терміноелемент, що вказує на жарознижувальні препарати
Зазначте, у назвах аніонів яких солей вживається префікс sub-:
Зазначте, до якої відміни належить більшість назв хімічних елементів:
Зазначте суфікс, за допомогою якого утворюються прикметники - назви оксиґеновмісних кислот на вищому ступені окиснення:
«Ferrosi chloridum» перекладається:
«Pulvis Chlorbutanoli hydratis» перекладається:
«Streptopimycini et Calcii chloridum» перекладається:
«Наксоліну гідрохлорид дигідрат» перекладається:
«Ferrosi sulfas» перекладається:
Зазначте українську ботанічну назву рослини «Rhus coriaria»:
Зазначте українську ботанічну назву рослини «Sorbus aucuparia»:
Зазначте українську ботанічну назву рослини «Ledumpalustre»:
Зазначте українську ботанічну назву рослини «Carum carvi»:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома