тестові завдання по оцінюванню теоретичних знань з фізичної культури для учнів 9-11 класів.
Наведений тестпо такому модулю програми:легка атлетика,.
Тестове завданнявміщує в собі 12 питань з 3 варіантами відповідей.
Вірних відповідей може бути декілька.По кількості правильних відповідей може бути виставленіа оцінка учню за рівень теоретичних знань по вивчаємому модулю програми.
Тестове завдання вміщує в себе питання з історії розвитку спорту,
особливостей техніки, правил гри ,суддівства.
Якої довжини повинен бути останній крок розбігу під час стрибків у довжину?
Назвіть складовий елемент техники стрибків.
Який вид змагань не належить до легкої атлетики?
Які дистанції вважаються короткими?
Які дистанціїї вважаються середніми?
Які дистанції вважаються довгими?
Який з наведених термінів визначає спосіб стрибків у висоту?
Які основні особливості у техниці стартового розбігу?
Назвіть спосіб стрибків у довжину.
Яка максимальна дистанція бігу дозволена у шкільній програмі?
В чому головна відмінність біга від ходьби?
За рахунок яких рухів посилюється відштовхування у стрибках?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома