Легка атлетика

Додано: 26 квітня 2021
Предмет: Фізична культура, 8 клас
Тест виконано: 76 разів
12 запитань
Запитання 1

 Які дистанції бігу класифікуються як короткі?

варіанти відповідей

60 м, 100 м, 200 м

800 м, 1000 м, 2000 м

1200 м, 2000 м, 3000м

Запитання 2

Які з наведених термінів означають способи стрибків у висоту?

варіанти відповідей

в «кроці»

«перекидний»

«переступанням»

Запитання 3

Назвіть основні складові елементи техніки стрибків

варіанти відповідей

повороти

розмахування

відштовхування

Запитання 4

Який з перерахованих елементів техніки приземлення після стрибка у довжину потребує най більшої уваги вчителя?

варіанти відповідей

паралельно постановка ступень

винесення рук уперед

м’яке (пружне) присідання

Запитання 5

Якої довжини повинен бути останній крок розбігу під час стрибка у довжину?

варіанти відповідей

трохи коротший попереднього

такої ж довжини, як і попередній

трохи довший попереднього

Запитання 6

В чому полягає головна відмінність бігу від ходьби?

варіанти відповідей

в постановці стопи; під час бігу стопа ставиться на носок

під час бігу наявна фаза польоту

в швидкості пересування

Запитання 7

Які основні особливості техніки стартового розгону?

варіанти відповідей

перекат стопи з п’ятки на носок

біг на носках

поступове збільшення довжини й частоти кроків

Запитання 8

Які дистанції класифікуються як довгі?

варіанти відповідей

2000м, 42.150м, 10 000м

200м, 1000м, 800м

60м, 100м ,8000м

Запитання 9

Що таке швидкість?

варіанти відповідей

здатність людини швидко засвоювати нові рухи

здатність людини виконувати рух у найкоротший час

Запитання 10

За допомогою якої вправи визначається швидкість?

варіанти відповідей

біг на 30м з урахуванням часу

біг на 60м з урахуванням часу

біг на 100м з урахуванням часу

Запитання 11

Початок бігу це:

варіанти відповідей

розгін

прискорення

старт

Запитання 12

Заключне прискорення під час про бігання дистанції

варіанти відповідей

фінішування

закінчення

добігання

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест