Після уроків на танцювальний гурток залишилося 42 учні. Для вивчення вальсу учні стали у пари. Скільки пар утворилося?
Скільки пар танцювали вальс у вівторок, якщо на гурток (з попереднього завдання) не прийшли 4 учні?
Скільки учнів відвідало танцювальний гурток у четвер, якщо з них утворили 20 пар.
Дідусь вирішив навчити трьох онуків забивати цвяхи. Для цього він підготував 24 цвяхи. Скільки цвяхів одержав кожний із хлопчиків, якщо дідусь розділив цвяхи між ними порівну?
Дідусь запропонував онукам зробити рамки для фотокарток, що мають форму прямокутника, і підготував для цього рейки завдовжки 7 см і 12 см однакової ширини. Який набір рейок зможуть використати хлопчики для виготовлення рамок (різати рамки не можна)?
Три дідових онуки (з попереднього завдання) взялися майструвати фоторамки. Всього вони мають 24 цвяхи. Чи вистачить кожному хлопчику цвяхів, якщо потрібно забити по одному цвяху в кожному куті рамки?
Чи вистачить молодшому онукові (із попереднього завдання) цвяхів, якщо при майструванні рамки він зігнув 2 цвязи під час їх забивання?
Фоторамка має сторони 7 см і 12 см. Відстань між цвяхами на меншій стороні рамки становить 5 см. Яка відстань між цвяхами на більшій стороні рамки?
Уздовж бігової доріжки рівномірно поставлені прапорці. Від першого прапорця стартували Миколка і Петрик. Через 15 с Миколка був біля четвертого прапорця. Через скільки секунд від початку забігу Миколка буде біля восьмого прапорця, якщо його швидкість є сталою?
Скільки прапорців на біговій доріжці, якщо Миколка подолав усю відстань за 1 хв? ( з попереднього завдання)
Скільки прапорців Петрик (з 8 завдання) залишив позаду за 30 с, якщо біля четвертого прапорця він був через 18 с?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома