Ліна Костенко " Дощ полив", "Кольорові миші ", "Чайка на крижині", "Крила"

Додано: 6 лютого
Предмет: Українська література, 7 клас
19 запитань
Запитання 1

Ліна Костенко народилася в сім'ї

варіанти відповідей

селян

вчителів

шахтарів

козаків

Запитання 2

В українську культуру "одночасно прийшли люди з талантом і совістю", яких згодом називали .....( до яких приєдналася і Л.Костенко)

варіанти відповідей

шістдесятники

волелюбці

правдолюбці

сімдесятники

Запитання 3

Дідок старесенький у поезія "Дощ полив..."

варіанти відповідей

полив'яний

кропив'яний

засмучений

мокрий

Запитання 4

У вірші Ліни Костенко "Кольорові миші" часто повторюється слово "сірий", тому що

варіанти відповідей

це улюблений колір письменниці

сірий - це символ тієї епохи

авторка хотіла наголосити на буденності й одноманітності життя

цей колір символізує спокій, врівноваженість, мудрість

Запитання 5

Основна думка поезії "Дощ полив..." - це

варіанти відповідей

змалювання дощу у природі;

  розповідь про старого діда , що збирає блискавки;

  змалювання саду після дощу;

  необхідність дощу як цілющої сили для природи.

Запитання 6

З якої поезії Ліни Костенко ці рядки:

"Був сірий день. І сірий був сусід.

І сірий стіл. І сірі були двері." 

варіанти відповідей

 "Кольорові миші"

 "Крила"

"Чайка на крижині"

 "Дощ"

Запитання 7

"Кольорові миші" належать до

варіанти відповідей

любовна лірика

пейзажна лірика

  філософської лірики

громадянської лірики

Запитання 8

Фразеологізм «збити з пуття» означає:

варіанти відповідей

зіштовхнути з траси

  піти в обхід

  підбурити на погані вчинки

зійти з дороги на стежку

Запитання 9

Що означають наведені рядки?

Вони були нормальні і здорові,

А ця чаклунка збила їх з пуття.

варіанти відповідей

   те, що Анна розбудила у дітях фантазію та творчу уяву

 те, що діти бешкетували і поводилися дивно

 те, що з появою Анни почали хворіти діти

те, що діти і самі почали робити "кольорових мишей"

Запитання 10

Укажіть ілюстрацію, на якій зображено видатну поетесу Ліну Василівну Костенко

варіанти відповідей
Запитання 11

Вірш "Дощ полив.."належить до лірики

варіанти відповідей

особистої

пейзажної

філосовської

громадянської

Запитання 12

1. Позначте образи, які притаманні поезії Л.Костенко "Дощ полив..."

варіанти відповідей

Дідок

Чайка

Анна

Ниви

Шлях

Сусід

Запитання 13

4. Позначте мотив поезії "Дощ полив..."

варіанти відповідей

Роздуми про сенс людського життя

Зображення оновлення природи

Розповідь про талановиту дівчинку, здібності якої не сприймають

Духовне багатство виявляється в кожного індивідуально

Запитання 14

12. Позначте всі художні засоби, які наявні в рядках поезії:

"Лиш дідок старесенький, кропив'яний

блискавки визбирує в траві".

варіанти відповідей

персоніфікація

пестливі слова

порівняння

метафора

Запитання 15

Чайка на крижині не боялася впасти у воду, бо мала крила. Що символізує ця метафора?

варіанти відповідей

Крила - свобода душі, вода - буденне життя і його небезпеки

Крила - безпека, чайка - небезпека

Чайка - налякана життям людина

Чайка - самотність, вода - щастя

Запитання 16

Як пов'язані вірші "Чайка на крижині" та "Крила"?

варіанти відповідей

Це послідовні частини поеми

Вони просто об'єднані темою

Ліна Костенко писала обидва вірші у неволі

Їх забороняла радянська влада

Запитання 17

Крила людини - це...

варіанти відповідей

вірність у коханні

щедрість

вічне поривання

любов і дружба

поезія, пісня

правда

Запитання 18

"Землі немає, то буде небо". Це символізує протиставлення...

варіанти відповідей

спокою життя та надії та світле майбутнє, яке треба здобути у бою

буденності життя та поривань думок і душі вище - до філософії, правди, поезії, свободи

нещастя та взаємного кохання

суму, нудьги та радості праці

Запитання 19

Головна ідея життя для Ліни Костенко

варіанти відповідей

любов, дружба, вірність

самопожертва та історія народу

свобода рідної нації, свобода духу, сміливість у відстоюванні своєї ідеї

любов до України та до своєї сім'ї

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест