Романтизм зародився на межі:
Ода «До радості» Ф. Шиллера стала гімном Європейського Союзу:
Романтизму властиві ознаки:
Який твір зробив Байрона знаменитим?
Як політична подія спричинила появу нового художнього напряму – романтизму?
Про яку історичну постать Байрон дізнався з наукової праці Вольтера «Історія Карла XII»?
Представником романтизму НЕ є:
Основною думкою вірша Дж. Байрона «Хотів би жити знов у горах…» є:
Байрон в поемі Мазепа" зображує майбутнього гетьмана в молодості як людину:
Назва поетичної збірки Г. Гейне:
Ідею мистецтва, що просвітлює, очищує душу, розкрито в поезії:
Народна легенда про красуню Лорелей стала основою балади:
Байрон зображує головного героя в поемі «Мазепа» як:
Чому Генріх Гейне не міг повернутися на батьківщину та провів останні роки життя у Франції?
Про почуття самотності, прагнення дружби, кохання йдеться у творі:
Установіть відповідність між цитатами та автором і назвою твору:
1. «Мій дух як ніч...»
2. «Не знаю, що стало зо мною...»
3. «Коли розлучаються двоє...»
4. «Хотів би жити знов у горах...»
а) Моя ж душа, мов птах прип’ятий, Що прагне скель і висоти...
б) ...Ніколи не плакали ми; Той сум, оті тяжкі зітхання Прийшли до нас згодом самі.
в) Я ще вчуваю арфи глас,.. Як ще надія в серці спить, Її розбудить віщий спів.
г) І бачить він сон про пальму, Що десь у південній землі ...
д) Привільний Рейн затих; Вечірній промінь грає...
Встановіть відповідність між назвою твору та автором.
1. «Мій дух як ніч» А. Генріх Гейне
2. «Не знаю, що стало зо мною» Б. Байрон
3. «На півночі кедр одинокий»
4. «Паломництво Чайльд-Гарольда»
5. «Коли розлучаються двоє»
6. «Хотів би жити знов у горах»
7. «Мазепа»
Встановіть відповідність між уривком твору та його назвою.
1. «Учений сам – А. «Мій дух як ніч»
Він зовсім був не пара Вам,
Бо й не збирався воювати,
Щоб набувать чужих країн»
2. «Дрімає і мріє вві сні» Б. «Не знаю, що стало зо мною»
3. «В якому вільно дишуть груди В. «Коли розлучаються двоє»
Між темних урвищ і хребтів»
4. «Вечірній промінь грає Г. «Мазепа»
Ген на шпилях гірських»
5. «І плачуть і тяжко зітхають» Д. «На півночі кедр одинокий»
6. «Як є сльоза, вона збіжить, Е. «Хотів би жити знов у горах»
Поки мій мозок не згорів»
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома