В який період розвивалося бароко як художній напрям?
Класицизм виник як мистецтво …
Як називали добу класицизму у Франції?
Укажіть, про який стиль літератури йдеться: «Відзначається художньою яскравістю й пишністю, великою силою емоційного впливу, ідейною багатозначністю, в основі якої — драматично загострене сприйняття світу та людини»
Класицисти вважали дуже важливою тематикою в літературі ....
Укажіть основну пристрасть пана Журдена, героя п’єси Мольєра ....
Здобути прихильність маркізи Дорімени Журдену «допомагає»
Стилю бароко притаманна ...
Чого, на думку Журдена, бракує його доньці для повного щастя?
Свого найвищого розквіту класицизм досяг у Франції, у ....
Митці класицизму наслідували …
Єдність часу проявляється в тому, що подія в п’єсах класицистів повинні розвиватись протягом …
Письменники-класицисти: ....
Мольєр мав хист ...
Мольєр-драматург був творцем ....
Маркіза Дорімена була впевнена, що подарунки отримує від ...
Чим закінчується комедія "Міщанин-шляхтич"
Театр, який заснував Мольєр мав назву ...
Найвідоміші твори Мольєра – це …
Представником доби Бароко в західноєвропейській літературі є
Слово "бароко" з італійської мови перекладається як
Мистецтво Бароко зародилося в
Фразеологізм, який характеризує сутність пана Журдена
Мольєра вважають творцем
Усвідомлення людиною неминучості смерті, подолання страху смерті і здобуття нею безсмерті - це тема ... Дж. Донна.
19 сонет Дж. Донна "Щоб мучить мене..." належить до... лірики.
Оберіть художній засіб, який автор використав для зображення суперечностей людських почуттів у сонеті 19 "Щоб мучить мене...".
Головним композиційним прийомом 19 сонету є
Перше зібрання віршів Донна було видане ...
Визначте художній засіб: "Я - клубок із протиріч"
Визначте художній засіб: "Веселий щойно враз стаю сумним"
Визначте художній засіб: "Я зневажав ще вчора небеса"
Визначте, які засоби художньої виразності вжив автор у словах:
"Вогонь я й лід"
Визначте, які засоби художньої виразності вжив автор у словах:
"В моїй душі зустрілись день і ніч"
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома