Після війни люди стали жити добре, заможно, в новеньких хатах із центральним опаленням
Директор не захотів брати Павла до училища, тому що той погано вчився, мав у документах незадовільні оцінки.
В училищі була майже військова дисципліна.
Майстром п’ятої групи призначили хоч пораненого, кульгавого, проте бадьорого фронтовика.
Майстер Федір Демидович розповідав про слюсарні інструменти нудним голосом, байдуже скидаючи їх у свій ящичок.
Із гільз учні ремісничого училища виготовляли лопати.
П’яту групу за добру роботу нагородили комбінезонами.
Щодня хлопці проходили із села до училища і знову додому по 18 кілометрів.
Хлопці вирішили піти до діда Штокала попрацювати й заробити абрикос.
Дід Штокало дуже лаяв хлопців і прогнав їх із садка.
Коли Павло сам ішов до училища, по дорозі на нього напала зграя здичавілих за війну собак.
Павла врятувала жінка та його друзі з училища разом із майстром.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома