Народно-поетичний або літературний твір про вигадані, фантастичні події, які сприймаються і розповідаються як реальні – це …
Авторський твір, який наслідує події, образи, будову, засоби виразності народної казки, але разом з тим утілює авторські думки, уявлення про світ , ідеали – це …
Індивідуальний автор, розлогі описи природи, зовнішності, автор оцінює персонажів, розкриває їх внутрішній світ – це ознаки …
Протиставлення протилежних персонажів, характерів, понять, явищ – це …
Добро – зло; Снігова королева – Герда; троянда - сніжинка, гаряче серце – крижане серце; багатий – бідний - це …
Індивідуальний автор, розлогі описи природи, зовнішності, автор оцінює персонажів, розкриває їх внутрішній світ, розповідь про вигадані події – це ознаки …
Колективний автор, відсутність розлогих описів, персонажі зображені в загальних рисах, розповідь про вигадані події – це ознаки…
Автор казок «Непохитний олов’яний солдатик», «Гидке каченя», «Дикі лебеді», «Соловейко», «Кресало», «Дівчинка із сірниками» - …
Автором збірок казок «Щасливий принц» і «Гранатовий будиночок» є …
Твори «Матильда», «Джеймс і гігантський персик», «Відьми», «ВДВ», «Фантастичний містер Лис» написав …
Письменник, який понад усе цінував красу, написав дві збірки казок для дітей - це …
Деяким людям крихітна скалочка дзеркала потрапляла в серце, — і це було найжахливіше: серце перетворювалося на маленьку крижинку. Це цитата з казки
Жінка була така прекрасна та ніжна, але з криги, зі сліпучої, іскристої криги. І все-таки жива!.. Очі блищали, як дві ясні зірки, але не було в них ні спокою, ні тепла. Це портрет
— Подивись, як майстерно зроблено! — казав Кай. — Це набагато цікавіше, ніж справжні квіти! І яка точність! Жодної нерівної лінії!
Чим захоплюється Кай?
— Я не можу дати їй більше сил, ніж у неї є зараз. Хіба ти не бачиш, яка велика її сила? Хіба ти не бачиш, що їй підкоряються і люди, і тварини?
Про кого так сказала Герда?
— Хіба в будинку, де є черстве серце, немає холодного вітру? Кому належить це питання у казці "Хлопчик-Зірка"?
— Ні, я був жорстоким до своєї матері. За це зло я понесу покарання. Я повинен піти звідси й обійти весь світ, аж поки знайду її і вимолю в неї пробачення. Кому належать ці слова?
Він не терпів, коли хтось грубо ставився до звірів чи птахів, навчав любові,
доброті й милосердю, бідним давав хліб та одяг, і всюди тоді панували мир і достаток. Про кого так написав Уайльд?
Там було сто кімнат, і все було зроблене з темного чи світлого шоколаду. Шоколадна цегла, шоколадний цемент, шоколадні вікна, усі стіни й стеля були з шоколаду, а ще килими, картини, ліжка й меблі. Опис чого подано в уривку?
Вона годинами лежала на підлозі, хвицяла ногами й страшенно лементувала. Я не міг дивитись, як страждає моя дівчинка.. Хто описаний в епізоді?
І ось — готово! Час настав! Але й чудовий хлопчик став! Недавно всі ним гордували, кляли, цурались і плювали, і раптом йолоп цей поганий став нам солодкий і жаданий! Бо хто ж, у кого все в порядку, не любить ягідну помадку!.
Про кого співають умпа-лумпи?
Побачив довгу й вузьку залу. Білу-білісіньку. Навіть підлога була біла. І ніде — ані порошинки. Зі стелі звисали величезні лампи, ллючи яскраве блакитно-біле сяйво. Приміщення було порожнісіньке, окрім дальніх кутків. В одному стояла велетенська телекамера на коліщатах, навколо неї юрмилася ціла армія умпа-лумпів, які змащували шарніри, регулювали ручки та кнопки й полірували лінзи великого об'єктива. Що описано в уривку?
У ГОЛОВІ СТАЄ В НИХ ПУСТО!
ГНИЄ УЯВА, МОВ КАПУСТА!
УСІ ЗНИКАЮТЬ ПОЧУТТЯ
Й ТАКЕ ТУПЕ СТАЄ ДИТЯ,
ЩО НЕ СПРИЙМАЄ ЧАРІВНІ
КАЗКИ, ФАНТАЗІЇ Й ПІСНІ!
А МОЗОК, ЯК ШВЕЙЦАРСЬКИЙ СИР,
У МОЗКУ ТІМ — МІЛЬЙОНИ ДІР...
ПОРОЖНІ ОЧІ, ЗГАСЛИЙ ЗІР!
Що так впливає на дітей, на думку Дала?
Чим був незвичайний ліфт Віллі Вонки7
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома