Коли народився Тарас Шевченко?
Який соціальний статус мала родина Шевченків?
Авторами пісні «Ой у лузі червона калина похилилася» є
Пісня "Ой у лузі червона калина похилилася" є ... піснею
Тема поезії Т. Шевченка “Думка”:
Яким даром наділив Господь дівчину, обіцяючи її прославити на цілий світ (Легенда про дівчину – Україну):
Хто написав текст Державного Гімну “Ще не вмерла
Україна” ?
Оберіть персонажів поеми "Євшан-зілля". ( 4 правильні відповіді):
За жанром "Іван Підкова"...
За жанровою спрямованістю «Євшан-зілля» М. Вороного.
Яка головна думка поеми «Євшан-зілля».
Наприкінці твору М. Вороний звертається до...
Що допомогло юнаку згадати про рідні половецькі степи?
Євшан-зілля - степовий запашний полин. У народі - символ...
Висловлення з твору «…рідний степ — широкий, вільний» вважається наступним художнім засобом.
Епітети високії могили, козацьке біле тіло, чорна хмара,синє море, чорні уси використано в творі...
Повтори "Було колись...", "високії ті могили..." можна ще назвати ...
Іван Підкова в однойменній поемі Т. Шевченка зібрався пливти до ...
Гімн – це
Яка головна думка поеми «Євшан-зілля»:
В якому місті перебував ханський син в полоні (М. Вороний "Євшан-зілля")?
Поема "Іван Підкова" складається з:
Оспівує минувшину України, славних запорожців твір…
З яким проханням звертаються люди до Бога (“Молитва” О. Кониського)?
У легенді про дівчину Україну, яку Господь обдарував піснею, дівчина Україна, стоячи в куточку, плакала, бо
Т. Шевченко лише не тільки поетом, а й ....
Щоб викупити Шевченка з кріпацтва, Карл Брюллов намалював портрет. Чий саме?
У Петербурзі юний Тарас білими ночами любив приходити ..., де перемальовував скульптури.
За яку суму грошей було викуплено Тараса Шевченка з кріпацтва?
Прочитайте уривок і визначте пісню, з якої його взято
Світлом науки і знання
Нас, дітей, просвіти.
В чистій любові до краю
Ти нас, Боже, зрости
Художній засіб, ужитий в словах "воріженьки", "сторонці", "доленька" твору "Ще не вмерла Україна"
За віршем "Думка", козак пішов із дому із метою
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома