Логічні загадки

Тест створено для розвитку логічного мислення учнів та батьків.

Додано: 8 квітня 2020
Предмет: Математика, 4 клас
Тест виконано: 47 разів
5 запитань
Запитання 1

5. У Злати є молодший брат Микита. Нещодавно Микиту зважили. Коли він став на ваги двома ногами ваги показали 12 кг. Злата подумала Скільки буде важити Микита, якщо стане на одну ногу?

варіанти відповідей

6 кг

10 кг

12 кг

Запитання 2

В 12-поверховому будинку є ліфт. На першому поверсі живе всього 2 людей, від поверху до поверху кількість мешканців збільшується вдвічі. На якому поверсі в цьому будинку частіше інших натискається кнопка виклику ліфта?

варіанти відповідей

 На другому поверсі.

 На першому поверсі, незалежно від розподілу мешканців по поверхах.

Запитання 3

 Двоє туристів одночасно вийшли з пункту А і пішли в пункт В. Перший турист половину часу, витраченого їм на перехід, йшов зі швидкістю 5 км/год, а потім пішов зі швидкістю 4 км/год. Другий же першу половину шляху пройшов по 4 км/год, а потім пішов по 5 км/год. Хто з них раніше прийшов у пункт B?

варіанти відповідей

 Раніше в пункт В прийшов перший турист, тому що в умові говориться, що він йшов половину часу, а не шляху, зі швидкістю 5 км/год.

Раніше в пункт В прийшов другий турист, тому що в умові говориться, що він йшов половину часу, а не шляху, зі швидкістю 5 км/год.

Запитання 4

Що більше: сума всіх цифр або їхній добуток?

варіанти відповідей

Добуток

 Сума. Добуток буде рівним «0», тому що буде множення й на число «0».

Запитання 5

 Василю, Петру, Семену і їхнім дружинам Наталії, Ірині, Ганні разом 151 рік. Кожен чоловік старше своєї дружини на 5 років. Василь на 1 рік старше Ірини. Наталії й Василю разом 48 років, Семену й Наталії разом 52 роки. Хто на кому одружений, скільки кому років? (Вік повинен бути виражений в цілих числах.)

варіанти відповідей

Василь (21) - Ганна (26); Петро (22 - Наталія (30); Семен (34) - Ірина (25).

 Василь (26) - Ганна (21); Петро (27) - Наталія (22); Семен (30) - Ірина (25).

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест