Представником літератури якої країни є Генрік Ібсен:
Вкажіть тему п'єси Г. Ібсена "Ляльковий дім":
Визначте жанр твору "Ляльковий дім":
Чоловік головної героїні, Хельмер, був призначений:
Перша назва п'єси "Ляльковий дім":
Установіть відповідність між символами та їх значенням у п'єсі:
1 - ляльковий будинок
2 - новорічна ялинка
3 - тарантела
4 - маскарадні костюми
5 - Різдво
А - життя має не тільки зовнішній бік, але і внутрішній
Б - штучне життя
В - народження чогось нового, диво
Г - передвісник потрясінь
Д - сімейне життя Нори
Установіть відповідність:
1 - експозиція
2 - зав'язка
3 - розвиток дії
4 - кульмінація
5 - розв'язка
А - Крогстад шантажує Нору, жінка у відчаї шукає вихід зі скрутного становища;
Б - напередодні Різдва, показане життя родини Хельмерів;
В - Нора їде із дому, відкритий фінал;
Г - лист від Крогстада, з якого Торвальд дізнається про злочин дружини, а Нора - правду про Торвальда;
Д - у будику Хельмерів з'являються фру Лінне та Нільс Крогстад: фру Лінне просить допомогти їй знайти роботу, а Крогстад - зробити йому "послугу".
Основною темою п'єси Г.Ібсена "Ляльковий дім" є
Головна героїня "Лялькового дому" Нора бачить сенс життя в
Торвальд говорив: "Майже всі, хто рано схибив у житті, мали брехливих..."
Нора попросила чоловіка подарувати їй
Події у творі відбуваються напередодні
Чоловік, подруга, оточення бачить головну героїню Нору
Яким є насправді Торвальд Хельмер, він показав, коли:
Нора позичила гроші, щоб:
Хто став прототипом ібсенівської Нори?
Шантажуючи Нору, Крогстад хотів отримати:
Що вирішує Нора в кінці п єси?
Після важкої розмови з Хельмером Нора називає чоловіка
Ідея п єси "Ляльковий дім" - це
Злочин,який скоїла героїня:
Чим пишається Нора?
Кульмінацією драми "Ляльковий дім" є:
Виберіть образи, які використано як символи у драмі "Ляльковий дім".
Нора вважала, що повинна виховати:
У чому Хельмер відмовляє Норі?
Чого , перш за все, боїться Хельмер?
Як змінюється поведінка Хельмера стосовно Нори після отримання листа від Крогстада?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома