Людина і навколишній світ. мій клас. Моя школа.

Додано: 11 жовтня 2022
Предмет: Я досліджую світ, 3 клас
Тест виконано: 15 разів
14 запитань
Запитання 1

Які спільні ознаки із представниками живої природи має людина?

варіанти відповідей



  Усі організми не можуть прожити без світла, тепла та їжі.

Усі організми ростуть, розвиваються, дихають, живляться, народжуються, відмирають, продовжують свій рід.

 Усі організми ростуть, розвиваються, дихають, живляться, рухаються, продовжують свій рід.

  Є живі організми, які впадаютьі в сплячку, прокидаються і рухаються.

Запитання 2

Як ти ставишся до людини з інвалідністю?

(декілька відповідей)

варіанти відповідей

 Завжди намагаюсь бути ввічливим 


  Пропоную допомогу, навіть, коли відмовляється.

 

  Спілкуюсь зі співчуттям, намагаюсь завжди допомагати


  Спілкуюсь, як з іншими людьми. Допомагаю, коли є потреба.

Запитання 3

Чим людина відрізняється від тварини?

варіанти відповідей


Вмінням висловлювати свої думки за допомогою мови, мріяти, створювати витвори мистецтва.

 

 Вмінням говорити, їсти, пити, думати.

  

Вмінням мріяти, дихати, створювати витвори мистецтва

Вмінням мріяти, народжувати потомство, дихати, піклуватися про інших.

Запитання 4

 Зіткнення протилежних інтересів, думок, поглядів, що супроводжується гострими негативними проявами -- це...

варіанти відповідей


сварка між людьми.


розрив взаємовідносин.


неприязнь.

конфлікт.

Запитання 5

Познач кілька правильних відповідей на запитання

Які правила поведінки учнів у школі?

варіанти відповідей

 Заважди доводити свою правоту під час уроку.



 Завжди прибирати посуд після себе у їдальні.


  Підвищувати голос і викрикувати, щоб відповісти.


  Бути ввічливими, вітатися з дорослими та школярами.

  Берегти шкільне майно, з повагою відноситись до працівників школи.

  Під час уроків телефон тримати на беззвуковому режимі.

Запитання 6

Природа - це все, що тебе оточує, крім ...


варіанти відповідей


 Сонця, повітря і води

  


  Рукотворних тіл

  

Рослин, тварин, людей


 Сонця, повітря, води, грунту, космічних тіл


Запитання 7

Інформаційні процеси --це..

варіанти відповідей

зорові, слухові, смакові, дотикові.

дотикові, отримання, передавання, зберігання

зорові, слухові, смакові, дотикові, нюхові.

передавання, зберігання, опрацювання, пошук, отримання.

Запитання 8

Обери всі правильні відповіді

Щоб людина стала людиною, їй потрібно ...

варіанти відповідей


жити в суспільстві.


жити в екологічно- чистому середовищі.



жити в затишних , безпечних умовах.


   виховуватися людьми  

 мати вільну неусвідомлену поведінку.

Запитання 9

Обери всі правильні відповіді

Вивчаючи природу, людина черпає інформацію з різних джерел ...

варіанти відповідей

інтернет-ресурсів, радіопередач, телепередач

журналів, газет, книг

географічних карт, атласів

природничих, краєзнвчих музеїв, планетарїв

ботанічних садів, зоопарків, океанаріумів

Запитання 10

Обери усі правильні відповіді

Яку користь людина отримує від спілкування?

варіанти відповідей

 

   Передає і сприймає інформацію.

  Вчиться правильно харчуватись

  

  Милується природою

 

  Вчиться добувати їжу

  


  Передає свої думки і почуття.

Запитання 11

Обери правильні відповіді

Що означає "вміти спілкуватися"?



варіанти відповідей

 Завжди доводити свою думку.

 

 

  Поважати право кожного мати свою думку.

 

  Вміти говорити переконливо.

  

 

  Вміти слухати співбесідника.


Запитання 12

Повага до людей, які відрізняються від тебе способом життя, світоглядом...-- це

варіанти відповідей

продуктивне спілкування.

дружні стосунки.

толерантне відношення.

дружній клас.

Запитання 13

Вивчаючи природу, людина використовує такі методи дослідження --...

варіанти відповідей

мікроскоп, бінокль, лупа.

пробірки, штатив, термометр.

вимірювальні прилади.

дослід, спосереження, експеримент.

Запитання 14

Кілька комп'ютерів, з'єднаних між собою називаються...

варіанти відповідей

комп'ютерною програмою.

комп'ютерною технікою.

комп'ютерною мережею.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест