Людина і природа в Середньовіччі

Додано: 16 грудня
Предмет: Всесвітня історія, 7 клас
11 запитань
Запитання 1

Основні шляхи пересування середньовічної людини пролягали

варіанти відповідей

дорогами

річками

морями

Запитання 2

Основні перешкоди у господарській діяльності

варіанти відповідей

кліматичні

відсутність орних земель

Запитання 3

Яке з визначень відповідає поняттю «внутрішня колонізація»?


варіанти відповідей

збройне захоплення земель у сусідніх держав з метою збільшення території своєї країни

збройна боротьба людей однієї країни, що мають різні погляди

заселення і освоєння земель, територій усередині країни

Запитання 4

Дайте назву схемі

варіанти відповідей

міграція народів

завоювання народів

внутрішня колонізація

Запитання 5

Що у середні віки називали "чорною смертю"?

варіанти відповідей

напади кочівників

епідемію чуми

захворювання на грип

Запитання 6

Оберіть правильне твердження.

варіанти відповідей

в епоху середньовіччя життя людей не залежало від природи

в V-XV ст. клімат не змінювався

ранньосередньовічні європейці нанесли велику шкоду природі

Запитання 7

Сільське господарство невпинно розвивалося: почали використовуватися нові знаряддя праці, зросли врожаї, що дозволило забути жахливі голодні роки. Змінився і раціон харчування: зернові культури поступово витіснили дари лісів. Це

варіанти відповідей

причини колонізації

передумови колонізації

наслідки колонізації

Запитання 8

Площа лісів у Європі протягом Середньовіччя

варіанти відповідей

збільшувалася

зменшувалася

залишалася без змін

Запитання 9

Як змінювалася чисельність населення Європи у середні віки?

варіанти відповідей

збільшувалася

зменшувалася

залишалася без змін

Запитання 10

Що спонукало середньовічних європейців до постійних подорожей?

варіанти відповідей

пошуки кращого життя

прагнення мандрувати

Запитання 11

Що ставало основною причиною зовнішньої колонізації?

варіанти відповідей

паломництво

прагнення пригод

нестача земель для господарської діяльності

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест