Людина в системі "людина - зовнішне середовище". Психологічні властивості особистості.

Додано: 29 вересня
Предмет:
10 запитань
Запитання 1

Характерні риси сангвініка:

варіанти відповідей

мʼякість, доброзичливість, людяність, але низька працездатність, замкнутість, підозрілість

життєрадісність, товариськість, чуйність, але і разом з тим зарозумілість, легковажність

активність, терплячість, але загальмованність, сухість, "товстошкірість"

енергійнйсть, захопленість, рухливість, але і відсутність витримки, конфліктність

блідість, млявість, прискорений пульс і серцебиття, підвищена пітливість

Запитання 2

Швидкість переключення уваги - це:

варіанти відповідей

здатність людини зосередитись на декількох обʼєктіах чи одночасно виконувати дві або більше дій

здатність тривалий час утримувати обʼєкти уваги

здатність швидко міняти обʼєкти уваги та переходити від одних видів діяльности до інших

ступень її напруження при сприйнятті обʼєкту

утримання необхідної інтенсивності уваги впродовж тривалого часу

Запитання 3

Характер людини - це:

варіанти відповідей

сукупність визначених, постійних рис особистості, які формуються і виявляються у спілкуванні

розумові здібності людини

субʼєктивні реакції на внутрішні і зовніщні подразники, що проявляються у виді почуттів і переживань

погоджена взаємодія всіх органів і систем

фізіологічна система, що поєднує діяльність всіх органів і систем

Запитання 4

Темперамент - це:

варіанти відповідей

сукупність найбільш стійких психічних особливостей людини, які виявляються в її вчинках і діях

закріплення, збереження в мозку того, що відбувалося в минулому, досвіт людини

індивідуальна особливість психіки людини, в основі якої лежить відповідний тип нервової системи

концентрація свідомості на якому-нибудь обʼєктів чи діяльності з одночасним відвертанням від всього іншого

здатність людини зосередитись на декількох обʼєктах чи одночасно виконувати дві і більше дій

Запитання 5

Воля - це:

варіанти відповідей

індивідуальна особливість психіки людини, в основі якої лежить відповідний тип нервової діяльності

процес пізнання, спрямований на розкриття загальних і суттєвіʼ властивостей, ознак, предметів, явищ та звʼязків між ними

здатність людини керувати своїми діями і вчинками, які спрямовані на досягнення свідомо поставленої мети

підкорення своїх дій вимогам громадського обовʼязку, добросовісне віконання службових обовʼязків

особливі здібності в якійсь одній чи кількох галузях діяльності, що виявляються в творчому розвʼязаггі завдань

Запитання 6

Мотив - це:

варіанти відповідей

підкорення своїх дій вімогам громадського обовʼязку, добросовісне виконання службових обовʼязків

здатність людини керувати своїми діями і вчинками, які спрямовані на досягнення свідомо поставленої мети

здатність людини до розвитку певних здібностей

здатність швидко оцінювати ситуацію, приймати рішення і без вагань виконувати їх

відповідь на запитаня, чому людина хоче добитися поставленої мети

Запитання 7

Рішучість - це:

варіанти відповідей

реалізовані задатки людини

здатність довго і наполегливо до кінця впроваджувати прийняте рішення

підкорення своїх дій вимогам громадського обовʼязку, добросовісне виконання службових обовʼязків

особливі здібності в якійсь одній чи кількох галузях діяльності

здатність швидко оцінювати ситуацію, приймати рішення і без вагань виконувати їх

Запитання 8

пам’ять на позу, положення тіла, профе-сійні та спортивні навички, життєві звички - це?

варіанти відповідей

зорова пам'ять

слухова пам'ять

рухова пам'ять

символічна пам'ять

емоційна памʼять

Запитання 9

До якого емоційного стану відносяться страх, тривога, радість, гнів тощо?

варіанти відповідей

вторинні емоції

первинні емоції

позитивні емоції

негативні емоції

вищі емоції

Запитання 10

Здатність людини довідуватися, зберігати, відтворювати інформацію це:

варіанти відповідей

відчуття

увага

сприймання

мислення

памʼять

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест