Хто порекомендував рідним Аліни віддати дівчинку до класу Марсем?
Марсем – це…
Де познайомилися Марсем і В. Г.?
Куди відправив Марсем «розумний і хитрий Зубов»?
Чий потрет висів у класі Марсем?
Хто дав Марсем пораду: «не підвищувати голос: це шкідливо для дітей і розсіює їхню увагу. Вони не заглиблюються у зміст погрози, вони просто лякаються. Сильних звуків. Тому треба говорити спокійно. Завжди говорити спокійно»?
Хто у творі «цілком розділяє ненависть Марсем до букварів і підручників читання»?
«Шкода училці, тобто мені, лише «…(?)». Ці пубертатні поросята не лише не бажають самостійно читати, а навіть слухати».
Яку книгу Марсем читала дітям?
Через яку книгу Наталочка мало не отримала двійку з математики «за неправильний розрахунок»?
Хто із педагогів обстоює думку, шо «у роботі з дітьми не буває загального погляду. Там усе гранично конкретне»?
«Він завжди чинив правильно»; «був кругленький, пухкий і замислений. Ніхто не знав, про що він думає: він мало говорив. Зате любив слухати»; «Його мама занедужала. І не просто так, а будучи вагітною»; «в нього не дуже виходило добре вчитися. Він часто бував неуважним, швидко втомлювався». Про кого йдеться?
«Сьогодні ти ні з ким не будеш стояти в парі. Підеш за руку зі мною. Ти образив дівчинку», «Сьогодні після уроків тобі доведеться затриматися. Ти забруднив чужу парту. Її потрібно відмити».
До кого так зверталася Марсем?
Чому Наталочка «вона взагалі перестала робити уроки і зловживала терпінням Марсем» , а її поведінка «була зразком цілеспрямованої брехні»?
Вчителька розповіла Наталочці свою історію розлучення батьків. Батько Марсем був…
«Він хлопчик непоганий, чуйний. У селі по господарству добре допомагав, дрова пиляти навчився», « Він спритно давав собі раду і з тацями, і з самоваром, і з чашками, «швидко читає, не затинаючись».
«… (?)під час танців почав щипати її й спеціально наступати їй на ноги», «замість «раз-два-три» бубонить лайливі слова», а ще – став ініціатором «туалетних баталій». Хто він?
«І цей…(?) мені справді не рідний. Як і вам. І своїм батькам теж. Він нікому не рідний. Він усиновлений», «Він же й сам не знає… Ні про що не здогадується. Він же тоді крихіткою був». Про кого йде мова?
«Цей принц звершив подвиг з подвигів. Три його остані удари доконали Дрегона. Слава переможцеві дракона!». Кому «усі заплескали і закричали: «Слава!»?
Хто організував історію з магнітами?
Хто написав записку, яка стала останньою краплею для Марсем?
«Ми знайшли живу воду!». Що стало для Марсем «живою водою»?
«Якщо ми щось робимо правильно – бодай щось робимо правильно, вони летять в інших важливих справах. І тоді одним лихом у світі стає менше». Про кого йдеться?
Звідки ми дізнаємося про думки і почуття Марсем?
Ким за фахом була авторка повісті?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома