Кому належать слова?
" Хто сказав, що моя вітчизна — Україна? Хто дав мені її за вітчизну? Вітчизна є те, чого шукає наша душа, що для неї наймиліше. Моя вітчизна — ти! Ось моя вітчизна! I понесу я вітчизну цю в серці моїм, понесу її, доки стане мого віку, і подивлюся — хай хто-небудь з козаків вирве її звідтіля! Я все, усе, що є на світі, продам, віддам, занапащу за таку вітчизну!".
Про що Тарас Бульба говорить: "Там ваша школа;тільки й там розуму наберетесь"
Яким був Андрій?
Які риси характеру притаманні Остапові?
Жанр твору «Тарас Бульба» –
Сини Тараса Бульби навчалися
«Чотири рази закопував він свого букваря в землю й чотири рази, відшмагавши його немилосердно, купували йому нового». Так почав своє навчання
«Потреба кохання гостро спалахнула в ньому, як тільки минуло йому вісімнадцять років». Мова йде про
Панночка, у яку закохався Андрій після зустрічі на одній з вулиць Києва, була
Запорожці, прирікаючи мешканців на голодну смерть, узяли в облогу місто …
У повісті "Тарас Бульба" НЕ порушено проблему:
Яка риса НЕ властива Остапові?
Козаки, які приїхали на Запорізьку Січ, повинні були ...
В якому році народився М.В.Гоголь?
Де народився М.В.Гоголь ?
Як загинув Тарас?
Як помер Остап?
Чому Остап почав добре вчитися"
Про кого думав Андрій, їдучи на Січ?
Де знаходиться музей-заповідник М.Гоголя?
Основна думка повісті “Тарас Бульба”:
Впізнай героя "Він і мертвий був прекрасний; мужнє лице його, ще недавно повне сили й непереможного для жіночого серця чару, і тепер виявляло чудову красу; чорні брови, яке жалобний оксамит, відтінювали його зблідлі риси"
Сюжет розгортається в такій послідовності:
Це портрет автора твору
Події у творі «Тарас Бульба» розгортаються на території
Причиною загибелі Андрія стала
Що вважав старий Тарас найважливішим для козака ?
Герої твору "Тарас Бульба":
З якими словами старий Тарас убив Андрія?
Як загинув старий Тарас Бульба?
Куди Тарас Бульба зі своїми синами відправився наступного дня після їхнього приїзду додому
В якому році помер М.В.Гоголь?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома