На кого схожий "красунчик принц" із казки, прочитаної героїнею:
Як звали тітоньку головної героїні:
Софійку під час її сумних роздумів про Русалоньку і Принца втішала
Сімейною реліквією в родині дівчинки, що "кожна жінка" "передавала з роду в рід на щастя" є:
Що робив Вадим "на пеньку, під кущем червоної жовтої акації":
За що хлопці назвали Ірку упиркою:
Чому Сніжана образилася на Софійку, коли знайомила зі своїм нареченим:
Кота баби Валі, "пухнасту вгодовану тварину" звали:
На фотографії, що принесла тітка, Софіійку зацікавило:
Чому Софійка пішла до Вадима Кулаківського додому:
"А я ні чорта знайти не можу! Ні в шафі, ні на вулиці! Сама туфта попадається." Чому так вважає Вадим?
У якому місті відбуваються події у творі?
"Стара швидко занишпорила в шкатулці на полиці. - О! Осьо воно, це нещастя!" Що дала Кулаківська Софійці:
Як пояснив Вадим Софійці причину кражі ним коралів дівчинки:
"Леле, зізнався! Як гарно все пояснив! Як тонко передав почування! Який же він..." Як відреагувала Софійка на пояснення Вадима?
Із якої події почалося прокляття роду Кулаківських?
У кого Гордій Кулаківський видурив маєтності кількох родів:
Коралі в незнайомця викупила:
Куди повела Софійка Сніжану по обіді після зірваного весілля:
Як викуплені коралі допомогли Софійці в її подорожах в минуле?
Яку пораду дав сліпий старець в минулому Софійці, стоячи під церквою:
Сліпий старець сказав Софійці про слушний час, коли можна змінити прокляття. Це:
Як пояснила Софійка Вадимові те, що їй потрібні старі фотографії його родини:
Юзя тікала з Мішелем, бо мала намір:
Чому ставок у Половинчику називається Відьминим:
Що шептала на Відьминому ставу зів'ялими устами на старому-престарому пні стара-пресуха бабця, якій "вже за дев'яносто":
Кому сліпий старець подарував намисто:
Михайло Міщенко змінив прізвище на:
Перебуваючи в минулому, в будинку Катерина та Семена, Софійка зрозуміла причину дивовижного шуму в сусідній квартирі, - її будинок збудований:
Як саме Софійка зняла прокляття з Вадима Кулаківського?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома