Що встигли наколядувати дівчата, які прийшли похвалитися до Оксани?
Чим ковальВакула захоплювався до нестями?
За якої умови Оксана зараз-таки вийде за коваля Вакулу заміж?
Куди сховався чорт, коли в хату Солохи постукав голова села?
Хто потрапив до хати Солохи в передріздвяну ніч?
Чуб опинився в тому самому мішку, у якому вже сидів ... . Згадайте, хто?
Куди Солоха ховає всіх своїх гостей?
Куди Вакула взявся нести мішки, які він побачив посеред власної хати?
Кинувши на землю мішки, аж дяк, що був на самому дні, заохкав, забившись, і голова гикнув на все горло, подався Вакула з маленьким мішком за плечима разом з гуртом парубків. А кого побачив коваль?
Як вирішив Вакула покінчити зі своїм нещасливим життям?
Куди Вакула завіщає своє добро, яке парубки знайдуть після його смерті?
До кого Вакула звернувся за порадою?
Хто знаходився в маленькому мішку, який ніс на плечах Вакула?
Розповівши Пацюкові про своє горе, парубок Вакула прохопився, що ладен шукати допомоги навіть у самого ... . Згадайте, у кого?
"— Це я — твій друг, усе зроблю для товариша й друга! Грошей дам, скільки хочеш, — пискнув він Вакулі на ліве вухо. — Оксана буде сьогодні ж наша". Хто сидить на шиї у Вакули?
"Чорт зробився такий тихий, мов ягнятко". А що для цього зробив Вакула?
"— Змилуйся, Вакуло! — жалібно простогнав чорт, — усе, чого тобі треба, усе зроблю, пусти тільки душу на покаяння." Про що просить чорт?
Куди Вакула наказав чортові віднести його?
Що знайшла сварлива дружина кума козака Чуба у мішку, який приніс її чоловік?
Що виявилося в останньому мішку Вакули, який колядники привезли до Оксани?
Прикро вражений витівками Солохи, козак поклав собі надалі до неї ... . Задайте два останніх слова.
Що Вакула бачив у повітрі, коли летів верхи на чорті?
"Стукіт, грім, блиск; по обидва боки височіють чотириповерхові стіни; будинки росли і ніби підіймалися з землі на кожному кроці; мости дрижали; карети літали". Де опинився Вакула?
На кого перетворився чорт в Петербурзі?
Разом із ким зібрався Вакула до цариці?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома