М.Вороний "Євшан - зілля"

Додано: 3 листопада 2020
Предмет: Українська література, 6 клас
Тест виконано: 907 разів
12 запитань
Запитання 1

    Яку другу назву має євшан-зілля:


варіанти відповідей


а) сон-трава;



б) полин;



в) дурман-трава.

Запитання 2

   Що М. Вороний поклав в основу поеми «Євшан-зілля»:


варіанти відповідей


а) легенду;



б) переказ;



в) літописну легенду. 

Запитання 3

Малий хлопчик, що жив у неволі, був улюбленим сином:

         

варіанти відповідей


         а) половецького хана;

         


         б) печенізького хана;

         


         в) скіфського хана.

Запитання 4

За що руський князь вирішив залишити при собі хлопчину:

         

варіанти відповідей


         а) за розум;

         


         б) за вроду;

        


         в) за слухняність.

Запитання 5

Чому через стільки років хан захотів розшукати свою дитину:

        

варіанти відповідей


         а) це був його єдиний син;

         


         б) тяжко було доживати свій вік у самотності;

         


         в) хотілося дізнатися, чи жива його дитина.

Запитання 6

. Чому саме гудця старий хан вирішив послати на пошуки свого сина:

         

варіанти відповідей


         а) гудець знав декілька мов;


б) тільки він знав дорогу у світ хрещений;

         

 

         в) тільки він умів словом та піснею торкнутися людської душі.

Запитання 7

Який з цих прийомів відновив пам’ять юнака:

        

варіанти відповідей


         а) запах євшан-зілля;

        


         б) спів пісень рідною 

         


         в) розповідь про батька та родину.

Запитання 8

. Як закінчується історія:

        

варіанти відповідей

.

         а) ханський син повернувся додому;

           

         б) він зненавидів гудця, який розкрив йому таємницю;

        

.

         в) він відмовився повернутися додому.     

Запитання 9

Які рядки з поеми М. Вороного «Євшан-зілля» розкривають її головну думку:

         

варіанти відповідей


         а) Там, де пустка замість серця,

             Порятунку вже не буде!

        


         б) Краще в ріднім краї милім

             Полягти кістьми, сконати,

             Ніж в землі чужій, ворожій

             В славі й шані пробувати!

        


         в)  Де ж того євшану взяти,

             Того зілля-привороту,

             Що на певний шлях направить, -

             Шлях у край свій повороту?!

Запитання 10

. Про що співав гудець:

        

варіанти відповідей

.

         а) про невмирущість кохання;

        

.

         б) про славетні походи;

        

.

         в) про любов батьків до дітей.

Запитання 11

. Чому, на думку автора, і досі «манівцями ми блукаєм без дороги»:

        

варіанти відповідей

.

         а) ми не вірили в Бога;

         

.

         б) ми не були патріотами;

        

.

         в) ми не мали сили й духу,що ведуть до боротьби проти рабства.

Запитання 12

В уривку "Рідний степ,широкий,вільний,пишнобарвний і квітчастий" для змалювання краси степу М.Вороний використав

варіанти відповідей

порівняння

метафору

епітети

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест