Даний тест дає можливість вчителю перевірити знання учнів тексту твору.
Побудований за матеріалом підручника Зарубіжна література за редакцією Ковбасенко Ю.І.
Стор.115- 145.
Визначте жанр роману «Герой нашого часу»:
Творчість якого поета-романтика мала великий вплив на поезію Пушкіна, Лєрмонтова?
Як називається в рос. літературі тип людей, які не здатні знайти застосування своїм силам?
Вкажіть назву повісті, яка написана у вигляді щоденника:
Зі слів письменника: «Герой нашого часу- це…»:
Назвіть ім’я брата Бели:
Хто такий Казбич?
При першій же зустрічі з Печоріним оповідач був вражений:
Впізнай за описом героя: «…юнкер, носить солдатську шинель, гарної статури, смаглявий, чорноволосий…»:
. Лікаря Вернера через його зовнішкість молодь на водах прозвала:
Грушницький, будучи закоханим у княжну, замовив собі річ з ім’ям Мері. Яку саме?
Упізнай за описом героїню: « жінка з родимкою на щоці, у солом’яному капелюшку, закутана у чорну шаль, сиділа непорушно»:
. Продовжіть фразу княжни Мері: «Ви небезпечна людина! Я б краще бажала попастися в лісі під ніж убивці, ніж…»:
Хто запропонував провчити Печоріна?
Як відреагував Печорін на щирі зізнання Мері?
Печорін не хоче одружуватися тому, що:
Як поводив себе Печорін у ніч перед дуелю?
.Печорін пропонує Грушницькому відмовитися від дуелі при умові, що:
Що за погана прикмета трапилася з Грушницьким по дорозі до місця дуелі?
. Хто з героїв стріляв на дуелі першим?
Кому із героїв належать ці слова: «Життя гроша ламаного не варте. Двом смертям не бувати, а однієї не минути»?
«Якщо ви мене не вб’єте, я вас заріжу вночі з-за рогу. Нам на землі двом немає місця ». Кому із героїв належать ці слова?
Кого намагався Печорін по дорозі наздогнати?
Про кого із героїв ці слова: «Славний був хлопець, тільки трошки чудний. Наприклад, іноді сидить у себе в кімнаті, вітер війне, запевняє, що застудився, віконницею стукне, він здригнеться і зблідне…»?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома