Чому термін "малі" голландці фігурує в описі історії мистецтва Північного Відродження...? і яка тематика була зображена на полотнах...?
Охарактеризуйте творчість таких художників: Ян ван Ейк та Ієронім Босх.
Ван Ейка вважають винахідником олійних фарб, хоча насправді він лише їх удосконалив. Але саме після нього олійна фарба здобула загальне визнання, а олійна техніка стала традиційною для Нідерландів. Назвіть відоме полотно авторства Яна ван Ейка...
Розшифруйте напис: "У тексті йдеться про те, що він був розпочатий ......., «найбільшим з усіх», і закінчений його братом ......, «другим в мистецтві».
Про кого йде мова, назвіть цих авторів?
Цю картину вважають за першу з великих сатирично-повчальних алегорій зрілого періоду цього художника. Сюжет цієї картини — нідерландське прислів'я — «Світ — це віз сіна, і кожен намагається відхопити з нього, скільки зможе». Назвіть автора і, що він хотів цим сказати.....
Композиція цього автора дуже нагадує нам звичні застільні фотографії. У цьому, як і в наступних за ним зображеннях автор досягає чудового почуття справжнього товариства. Художник і надалі не разово діставав замовлення на гуртові портрети, і раз за разом його майстерність зростала. Та не тільки багатофігурними композиціями уславився художник, він віддав данину й жанровим сценам. Назвіть художника та його картину...?
Ця картина підписана «IVMeer», але не датована. Згідно з відомостями музею Мауріцхейс, де картина зберігається, вона була написана близько 1665. Про неї відомо дуже мало. Достеменно невідомо, хто в такому разі був замовником і ім'я зображеної дівчини. За однією з версій художник зобразив власну доньку Марію. Хай там як, але очевидно, що це незвичайний портрет. Художник спробував зафіксувати момент, коли дівчина повертає голову у бік глядача до когось, кого вона щойно помітила. Сьогодні картину відносять до жанру, званого в Голландії XVII століття «tronie», яким позначали зображення голови людини, а не повноцінні портрети.
Один з перших майстрів голландського натюрморту. Він малював прості за композицією, обмежені за набором предметів зображення накритих столів (так звані сніданки). Особливість творчості: ненав'язливо виділені деталі (недопите вино, зім'ята серветка, надрізаний лимон тощо), зв'язок речей з життям людини, надання картині певного алегоричного сенсу. Назвіть цього художника та картину на фото...?
Натюрморти П. Класа витримані зазвичай в коричневих, зелених, сріблясто-білих і золотавих тонах, відрізняються багатством відтінків, ретельним відтворенням фактури речей, новаторським для голландського живопису увагою щодо ролі світла і світло-повітряного середовища у передачі матеріальної єдності предметного світу. Вони часто написані в майже монохромній гамі, що надає таємничу гармонію зображеним предметам.
Уважно перегляньте фото і оберіть правильні варіанти натюрмортів створених Пітером Класом:
1. «Натюрморт з коштовним посудом і рьомером», бл. 1635 р., Державний музей, Берлін.
2. «Натюрморт з побутовими речами», 1636 р. Музей Тиссена-Борнемісса
3. «Натюрморт з пивним глеком, оселедцем і побутовими речами», 1644 р.
Цього фламандського художника, який створював гравюри та картини і більшу частину свого життя виконував різноманітні гравюри та згодом став визнаним майстром у цій справі - часто називають "Селянським" малював переважно жанрові картини та пейзажі, створювати які розпочав лише в останнє десятиріччя перед смертю. Його творчість вважається «піком нідерландського мистецького Відродження».
Назвіть художника...?
Цю картину можна сприймати як спробу дослідження релігійності, моралі, які розкриваються через ідіоми. Автор намагався передати своє бачення тогочасного суспільства. На картині воно виглядає як анархія, де кожен персонаж сам за себе та відбиває одне чи декілька приказок. Художник використав метод інверсії, коли прямий сенс використав замість потаємного. В його сприйнятті світ був метафорою абсурду. Перебуваючи під впливом від гуманізму він наголосив сюжетом картини, що світ створений прекрасним, але саме люди, від яких походить зло, роблять його абсурдним.
Назвіть автора та картину...?
Цей твір ван Ейка є одним із найцінніших збережених зразків малюнка Середньовіччя, що реалістично ілюструє будівництво готичної культової споруди. Зроблений у 1437 році. Він знаходиться в колекції Королівського музею образотворчих мистецтв в Антверпені.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома