Марк Твен, "Принц і злидар"

Додано: 4 травня 2020
Предмет: Зарубіжна література, 5 клас
Тест виконано: 445 разів
13 запитань
Запитання 1

У якому столітті і в якій країні відбуваються події, змальовані в романі Марка Твена "Принц і злидар"?

варіанти відповідей

В Україні, в XIV столітті

У Франції в XV столітті

В Англії в XVI столітті

В Італії в XVII столітті

Запитання 2

"Країна так довго чекала його, так надіялась на нього, що коли він, нарешті, з՚явився на світ, народ не тямив себе з радощів". Про кого йдеться в цьому реченні?

варіанти відповідей

Принц Едуард VI, майбутній король;

Том Кенті, майбутній король;

Майлз Гендон, майбутній граф;

Король Генріх VIII.

Запитання 3

"Це були добрі дівчатка, але неохайні, одягнені в якесь дрантя, темні й неграмотні. Така сама була і їхня мати. Але батько й баба були справжні дияволи", - у цьому реченні йдеться про сім'ю ... 

варіанти відповідей

Едуарда;

Майлза Гендона

Тома Кенті

Селянську сім'ю

Запитання 4

"Серед злиденних мешканців того будинку жив старий пастор, вигнаний королем із служби з мізерною пенсією". Чого навчав пастор дітей зі Смітного двору? 

варіанти відповідей

англійської мови; правопису;

читати й писати, латинської мови;

каліграфії та читанню;

навчав вірити в Бога, знати божі заповіді.

Запитання 5

"Згодом ....завів собі справжній королівський двір. Сам він був принцом, а його найближчі друзі — охоронцями, камергерами, шталмейстерами, статс-дамами, флігель-ад՚ютантами і членами королівської родини". Про кого йдеться в цьому реченні?

варіанти відповідей

Про Тома Кенті;

Про принца Едуарда VI;

Про батька Тома Кенті;

Про Г'ю Гендона.

Запитання 6

"...бажання ......зростало в ньому з кожним днем, з кожним тижнем, поглинуло всі інші прагнення і стало його єдиною мрією". Яке бажання поглинуло героя роману?

варіанти відповідей

Наїстися хоч раз досхочу

Побувати на коронації молодого короля;

Жити в пристойному будинку;

Побачити справжнього принца.

Запитання 7

"Батьки, мабуть, усі однакові. У мого теж не ангельський характер. Рука в нього важка, але мене він жалує. Зате на лайку він, сказати правду, не скупиться", - хто промовляє такі слова про свого батька?

варіанти відповідей

Том Кенті;

Принц Едуард;

Одна з кузин Тома Кенті;

Одна із сестер Тома Кенті.

Запитання 8

"Він умить схопив зі столу якусь маленьку річ, сховав її і, вибігши з кабінету, стрімголов помчав по палацовому парку". Як ця річ допомогла потім у житті цьому герою?

варіанти відповідей

Врятувала його від голоду;

Продав її і зміг купити собі пристойний одяг;

Лякав нею волоцюг, що погрожували йому;

За її допомогою довів усім, хто він є насправді.

Запитання 9

"Раптом його схопив за комір якийсь здоровенний п՚яний чоловік". Яка доля чекала цього чоловіка в кінці роману?

варіанти відповідей

Він помер своєю смертю;

Молодий король його стратив за неповагу;

Він продовжував щасливо жити зі своєю сім'єю;

Згинув безвісти.

Запитання 10

У фіналі він цілком заслужено повертає своє добре ім’я і отримує привілей сидіти в присутності короля. Хто це?

варіанти відповідей

Давній друг дитячих років принца Едуарда;

Том Кенті;

Майлз Гендон;

відлюдник, що жив у лісі.

Запитання 11

...поводив себе, як благородна людина, нікому не дозволяв принижувати себе, завжди відстоював свою гідність. Цей герой завжди був добрий, чесний, справедливий. Про кого йдеться?

варіанти відповідей

Один із друзів Тома Кенті;

Сам Том Кенті;

Принц Едуард VI;

Король Генріх VIII.

Запитання 12

"Бідний Майлз хотів був вияснити непорозуміння, але офіцер грубо наказав йому замовкнути й велів своїм людям роззброїти його та обшукати". Що знайшли солдати охорони в кишені в чоловіка?

варіанти відповідей

Королівську печатку;

Лист короля;

Кілька дрібних монет;

Черствий шматок хліба.

Запитання 13

"Коли я писав цю книжку, мені насамперед хотілося показати незвичайну жорстокість законів того часу". "Ці слова Марка Твена розкривають ....

варіанти відповідей

Тему твору;

Мету твору;

Найвищу точку напруження (кульмінацію роману);

Початок подій (зав'язку).

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест