маркетинг

Додано: 3 червня
Предмет:
26 запитань
Запитання 1

Планування та втілення задуму, ціноутворення, просування і реалізація ідей, товарів та послуг шляхом обміну, що задовольняє цілі окремих осіб і організацій, - це:

варіанти відповідей

умова функціонування ринку,

маркетинг,

концепція збуту,

стратегія.

Запитання 2

Маркетинг починається:

варіанти відповідей

з розроблення і виробництва товару,

з дослідження ринку та потреб споживачів,

з інформаційної рекламної компанії

з розробки стратегії

Запитання 3

Поняття “кон”юнктура товарного ринку” найбільш точно характеризується висловом:

- умови , в яких здійснюється продаж товарів.

варіанти відповідей

умови , в яких здійснюється продаж товарів.

умови продажу товарів залежно від плану.

економічна ситуація на ринку товару, що характеризується конкретними економічними та соціальними показниками

кількісні та якісні зміни між попитом і пропозицією, іншими показниками

Запитання 4

Комплексне дослідження ринку, аналіз виробничо-збутових можливостей підприємства, розробка маркетингової стратегії і програм, здійснення товарної, цінової, збутової, комунікаційної діяльності, організація і контроль маркетингової діяльності – це:

варіанти відповідей

функції маркетингу

етапи розвитку ринку

принципи маркетингу

вивчення поведінки споживачів.

Запитання 5

Які з перелічених факторів належать до факторів макросередовища?

+ демографічні та економічні.

варіанти відповідей

демографічні та економічні

клієнтура та посередники.

немає жодного.


Запитання 6

Сегментація ринку – це, насамперед:

варіанти відповідей

поділ ринку на подібні за певними ознаками групи споживачів

процес дослідження поведінки покупців на ринку

засіб підвищення ефективності маркетингової діяльності

засіб забезпечення прибутків фірми

Запитання 7

На ринку працює декілька фірм, які виробляють стандартизованиі або різні за своїми параментами товари та послуги, – цей ринок носить назву

варіанти відповідей

олігополія

монополія

чиста конкуренція

Запитання 8

Керівник служби маркетингу парфумерної фабрики має на меті вивчити ставлення жінок до нових парфумів. Він має достатньо часу та фінансових коштів для проведення маркетингових досліджень. Який метод збирання інформації він обере

варіанти відповідей

особисте інтерв"ю

вивчення звітів підприємств

Запитання 9

Основні переваги вторинної інформації -це:

варіанти відповідей

відсутність суперечливих даних із різних джерел

методологія збирання інформації відома і є контрольована компанією

низька ціна і оперативність збирання

Запитання 10

Які основні недоліки первинної інформації

варіанти відповідей

можлива наявність застарілих даних

збирання даних може забрати багато часу та коштів

Запитання 11

Конкурентоспроможність товару - це:

варіанти відповідей

здатність товару бути проданим

якість товару

відповідність товару прийнятим стандартам.

Запитання 12

Кількість асортиментних груп товарів характеризує:

варіанти відповідей

широту асортименту

глибину асортименту

конкурентоспроможність товару

Запитання 13

Кількість позицій в асортиментній групі характеризує

варіанти відповідей

широту аосртименту

глибину асортименту

конкурентроспроможність товару

Запитання 14

Ціни залежать від стадії життєвого циклу товару. На стадії зрілості ціни, як правило

варіанти відповідей

поступово знижуються.

залишаються стабільними.

повільно зростають.

Запитання 15

На якому етапі життєвого циклу товару підприємство отримує максимальний прибуток?

варіанти відповідей

впровадження

зрілості.

спаду

Запитання 16

Що таке життєвий цикл товару

варіанти відповідей

сукупність епапів динаміки збуту товару на ринку з різними умовами попиту та конкуренції

період часу, коли виробництво товару приносить максимальний прибуток підприємству.

період часу, протягом якого товар є конкурентоспроможним.

- період часу, який характеризується зростанням обсягів збуту товару на ринку

Запитання 17

Який із каналів розповсюдження можна назвати каналом нульового циклу

варіанти відповідей

виробник - споживач

виробник - роздрібний торговець - споживач

- виробник - оптовик - роздрібний торговець - споживач

Запитання 18

Яке визначення найбільш точно характеризує поняття "роздрібна торгівля".

варіанти відповідей

- сукупність фірм або окремих осіб, які приймають на себе право власності на товар на його шляху від виробника до споживача

будь-яка діяльність по продажу товарів безпосередньо кінцевим споживачам для їх особистого використання.

будь-яка діяльність з продажу товарів тим, хто купує їх з метою перепродажу або професійного використання.

Запитання 19

Однорівневий канал розподілу радше обере підприємство , яке випускає

варіанти відповідей

авто

жувальні гумки

мийні засоби

Запитання 20

Реклама, як складова стратегії просування товару - це:

варіанти відповідей

оплачувана спонсором форма знеособленого надання інформації про товар

форма представлення, надання інформації про товар, послугу

неоплачувана форма поширення інформації про товар

Запитання 21

Паблік рілейшинз" у рамках маркетингової стратегії просуання товарів - це?

варіанти відповідей

популяризація фірми, її товарі шляхом встановлення зв"язків фірми з громадськими оргацізаціями та особами, лоббізм

форма пропаганди товарів фірми або самої фірми, її справ за певну плату

зв"язок фірми з широким колом комівояжерів, ділерів, брокерів та ін

Запитання 22

[022] <br> Комплекс заходів, спрямований на встановлення ціни, умов сплати, розробку цінової стратегії з метою задоволення купівельного попиту та отримання прибутку – це:

варіанти відповідей

цінова політика

контроль та ревізія маркетингу

маркетинг

Запитання 23

Що формує верхню межу ціни на товар?

варіанти відповідей

витрати на виробництво продукції

ринковий попит на товар

ціни конкурентів

Запитання 24

Що формує нижню межу ціни на товар?

варіанти відповідей

ціни конкурентів

витрати на виробництво продукції


ринковий попит на товар

Запитання 25

Бонусні знижки надаються

варіанти відповідей

клієнтам, які роблять сезонні закупівлі

постійним клієнтам

Запитання 26

Маркетинг починається:

варіанти відповідей

з розроблення і виробництва товару,

з дослідження ринку та потреб споживачів,

з інформаційної рекламної компанії

з розробки стратегії

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест