маркетинг

Додано: 21 січня 2021
Предмет:
Тест виконано: 237 разів
8 запитань
Запитання 1

Маркетинг у сучасному розумінні розглядають як?

варіанти відповідей

самостійний вид підприємницької діяльності

як функція управління

сучасне бачення функції бізнесу

як функція реклами

Запитання 2

Об'єктами маркетингу можуть бути:

варіанти відповідей

Товари, послуги

 Підприємницькі ідеї.

Будівельні майданчики, дачні ділянки, курортно-санаторні місця

Усі відповіді правильні

Запитання 3

Основні поняття,що лежать в основі маркетингу :


варіанти відповідей

Потреба, Бажання, Попит, Товар, Ринок


Потреба, Бажання, Попит, Послуги

Попит, Товар, Ринок, Продукція, Послуги

Всі відповіді вірні

Запитання 4

Комплекс маркетингу-це

варіанти відповідей

Засоби,за допомогою яких здійснюється задоволення потреб споживачів:

1.)Ринок

2.)Ціна

3.)Розподіл

4.)Просування продукції



Засоби,за допомогою яких здійснюється задоволення потреб споживачів:

1.)Товар

2.)Ринок

3.)Розподіл

4.)Просування продукції

Засоби,за допомогою яких здійснюється задоволення потреб споживачів:

1.)Товар

2.)Ціна

3.)Розподіл

4.)Просування продукції

Всі відповіді вірні

Запитання 5

Види маркетингу залежно від цілей обміну:


варіанти відповідей

Споживчий та промисловий

Комерційний та некомерційний

внутрішній та зовнішній

національний та міжнародний

Запитання 6

Кон'юнктура ринку це-

варіанти відповідей

стан економіки в цілому, окремої галузі або конкретного товарного ринку, що формується певними факторами і виражається в конкретних показниках.

це цілеспрямований безперервний збір, аналіз та оброблення інформації про стан економіки, товарного ринку, аналіз і виявлення особливостей та тенденцій їхнього розвитку,

прогнозування основних параметрів і розроблення можливих альтернатив для прийняття рішень.

Всі відповіді вірні

Запитання 7

Основна ціль маркетингу:

варіанти відповідей

орієнтованість на споживача,його потреби,вимоги,що передбачає пропонування ризику не товарів і послуг,а засобів вирішення проблем споживачів

гнучкість у досягненні поставленої мети шляхом адаптації до вимог ринку

комплексний підхід до розробки маркетингових-планів,який передбачає виконання не окремих елементів маркетингу,а поєднанні у комплекс

забезпечення максимального обсягу прибутку в процесі купівлі-продажу продукції при якому задоволення попиту є фактором досягнення цілі.

Запитання 8

Ринок-

варіанти відповідей

суб’єктивне відчуття нестачі чогось необхідного,спрямоване на його зменшення

зовнішня форма вияву потреб у товарах,яка набула специфічної форми відповідно до культурного рівня індивіда.

забезпечена грошима потреба у товарах або бажання з урахуванням наявної купівельної спроможності.

сукупність покупців і продавців які намаг та здатні купити і зацікавлені у продажу товару

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест