Маркетинг (Модульна контрольна робота 1)

Додано: 9 листопада 2023
Предмет:
40 запитань
Запитання 1

Маркетинг, як нова філософія бізнесу - це:



варіанти відповідей

спосіб мислення

вид людської діяльності, спрямований на виявлення потреб, створення задоволення цих потреб

вишукування нових способів задоволення потреб людини

всі відповіді вірні

Запитання 2

За яких умов розвивається маркетинг?

 

варіанти відповідей

наявність ринкових структур

конкуренція між виробниками

вільний доступ до інформації

всі відповіді вірні

Запитання 3

Орієнтиром функціонування фірми має стати:


варіанти відповідей

епізодична вигода

довгострокова вигода

всі відповіді вірні

Запитання 4

Мета (ціль) системи маркетингу:

 

варіанти відповідей

досягнення максимуму споживання

збільшення задоволення потреб споживачів

підвищення якості життя суспільства

всі відповіді вірні

Запитання 5

Переваги маркетингового управління:


варіанти відповідей

спочатку вивчаються запити ринку, а потім виготовляється товар

спочатку виготовляється товар, а потім організовується його реалізація за допомогою реклами

Запитання 6

Відсутність конкуренції на ринку шкідлива:

  

варіанти відповідей

покупцям

виробникам

всі відповіді вірні

Запитання 7

Макромаркетинг - це:

  

варіанти відповідей

засоби маркетингу в національному масштабі, спрямовані на поліпшення якості життя суспільства

діяльність підприємства на підставі дослідження ринку, спрямована на задоволення потреб споживачів і досягнення мети підприємства

Запитання 8

Концепцію маркетингу не застосовують:

 

варіанти відповідей

підприємства виробничої сфери, торгівлі, харчування, побуту, банки, страхові та рекламні агентства

адміністративні установи, обласні та районні органи виконавчої влади

навчальні та лікувальні заклади, заклади культури, політичні партії та діячі, спортивні клуби, рок-гурти

в кожному варіанті є підприємства, які не можуть застосовувати концепцію маркетингу

Запитання 9

Концепцію маркетингу застосовують:

   

варіанти відповідей

підприємства виробничої сфери, торгівлі, харчування, побуту, банки, страхові та рекламні агентства

політичні партії та діячі, спортивні клуби, рок-гурти

навчальні та лікувальні заклади, заклади культури

всі відповіді вірні

Запитання 10

Запровадження маркетингу необхідне та ефективне за умов:

    

варіанти відповідей

наявності ринку покупця, гарантії свободи на підприємстві та за його межами

свободи трансферту капіталу, системи захисту прав споживачів

наявності відповідних виробничих, сировинних резервів, трудових ресурсів

всі відповіді вірні

Запитання 11

Які із зазначених мотивів не спонукають керівництво фірми до запровадження маркетингу?

   

варіанти відповідей

сповільнення темпів зростання продажу товарів

загострення конкурентної боротьби

монополія виробництва

Запитання 12

При наявності ринку покупця:

  

варіанти відповідей

на ринку велика кількість продавців товару, у відносинах покупця з продавцем свої умови диктує покупець, тобто покупцеві надається можливість вибору товарів за асортиментом, рівнем якості, ціною, виробником

на ринку мала кількість продавців (виробників) товару, асортимент товарів недостатній

Запитання 13

Масові серцеві захворювання, причиною яких найчастіше було перенасичення калоріями харчування, викликали потенційний попит на продукти (молоко, м'ясо) зі зниженою калорійністю. Завдання маркетингу розвивати попит саме на товари такого напрямку. Який тип маркетингу слід застосувати?

 

варіанти відповідей

виявляючий або розвиваючий

перетворюючий або конверсійний маркетинг

зберігаючий або підтримуючий

знижуючий або демаркетинг

Запитання 14

До якої з наступних ситуацій на ринку товарів та послуг можна запропонувати синхромаркетинг?

  

варіанти відповідей

на ринку молока спостерігається підвищений попит на молоко підвищеної жирності

на ринку тютюнових виробів існує стабільна тенденція зростання попиту на тютюнові вироби серед молоді та юнацтва

наявна кількість місць у кінотеатрах міста не дає змоги задовольнити всіх бажаючих відвідувати сеанси у вечірній час

Запитання 15

Попит на морозиво "Пломбір в шоколаді" повий. Фірма запізнюється з пропозицією щодо нових

видів морозива, необхідно підтримати попит. Інструментарій якого типу маркетингу потрібно застосувати?

   

варіанти відповідей

обновлюючий або ремаркетинг

зберігаючий або підтримуючий

синхромаркетинг

у цьому переліку не передбачено типу маркетингу, яким слід було б скористатися

Запитання 16

Керівництво фірми, служби маркетингу безпосередньо можуть впливати:

   

варіанти відповідей

на макросередовище маркетингу

на мікросередовище маркетингу

на макро- і мікросередовище маркетингу

Запитання 17

Служба маркетингу фірми здатна:

   

варіанти відповідей

впливати на макросередовище маркетингу опосередковано

прогнозувати макросередовище маркетингу і пристосовувати до нього діяльність фірми

всі відповіді вірні

Запитання 18

Якщо керівництво фірми поставить за мету впливати на макросередовище маркетингу опосередковано то цього можна досягнути шляхом:


варіанти відповідей

спонсорства науково-технічних проектів

фінансування певних політичних партій, благодійними акціями

матеріальної підтримки культурно-просвітницьких акцій

всі відповіді вірні

Запитання 19

Фактори середовища маркетингу типу: надзвичайний стан, забруднення території внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, посуха та неврожай належать до:

 

варіанти відповідей

факторів мікросередовища маркетингу, що контролюються фірмою

факторів макросередовища маркетингу, що непідконтрольні фірмі

Запитання 20

При доборі постачальників (як складової мікросередовища маркетингу) потрібно керуватися:

   

варіанти відповідей

репутацією постачальника

надійністю поставок

рівнем якості продукції та ціною

всі відповіді вірні

Запитання 21

Первинна маркетингова інформація:

   

варіанти відповідей

інформація зібрана на фірмі окремими відділами

інформація зібрана науково-дослідними закладами

інформація зібрана з будь-якою метою, але вперше

всі відповіді вірні

Запитання 22

Вторинна маркетингова інформація - це:

  

варіанти відповідей

інформація, яку збирають нерегулярно від випадку до випадку

інформація, яка зібрана кимось для інших цілей ніж ті, що цікавлять користувача

інформація, що реєструється за певною формою

всі відповіді вірні

Запитання 23

Здійснюючи маркетингові дослідження, необхідно, при можливості, обмежуватися вторинною інформацією, оскільки первинна інформація:

    

варіанти відповідей

вимагає значних коштів для збирання

потребує залучення людських ресурсів

вимагає багато часу для збирання

всі відповіді вірні

Запитання 24

. Маркетолог, який проводить дослідження повинен:

  

варіанти відповідей

використати спочатку первинну інформацію

насамперед використати вторинну інформацію, а потім, в разі необхідності збирати первинну інформацію

прагнути до здешевлення процесу збирання інформації

Запитання 25

Первинну інформацію можна одержати:


варіанти відповідей

шляхом здійснення власного соціологічного дослідження

з річних статистичних збірників

з газет, журналів

всі відповіді вірні

Запитання 26

Інформація, яка існує в опублікованому вигляді і збирається для інших цілей, ніж та, яку має на меті отримати фірма, називається:

  

варіанти відповідей

первинною

вторинною

Запитання 27

Основні недоліки вторинної інформації:

   

варіанти відповідей

можлива наявність застарілих даних

збирання даних може забрати багато коштів

збирання даних може забрати багато часу

збирання даних може забрати багато і коштів і часу

Запитання 28

Яку з перелічених тут видів інформації слід назвати зовнішньою?

    


варіанти відповідей

запаси товарів на фірмі

дані про структуру штату фірми

дані про динаміку доходів населення

дані про якість товарів, що надходять за контрактами

Запитання 29

Визначте вид інформації яку не можна вважати внутрішньою:

   

варіанти відповідей

динаміка цін на товари та їх надходження за виробниками

дані про статевовіковий розподіл покупців

продаж товарів фірмою за декади

дані про сортність товарів, що надійшли за контрактами

Запитання 30

Яка інформація застосовується для одних і тих самих операцій маркетингу, збирається багаторазово і безперервно то цю інформацію називають:


варіанти відповідей

епізодичною

постійною

миттєвою

періодичною

Запитання 31

Для одержання якої інформації соціологічне дослідження обов'язкове?

 

варіанти відповідей

соціально-демографічний статус суб'єкта дослідження (відвідувача крамниці)

кількість сімей області

демографічна характеристика населення області

розподіл домогосподарств області за поголів'ям худоби

Запитання 32

Яке соціологічне дослідження варто застосувати, якщо необхідно виявити процес вибору товарів сім'єю безпосередньо в магазині?

 

варіанти відповідей

опитування

спостереження

аналіз документів

експериментування

Запитання 33

Спостереження як метод вивчення поведінки покупців у магазині може здійснюватися:

   

варіанти відповідей

візуально, безпосередньо в торговому залі, або прихованою камерою

опитуванням відвідувачів

методом інтерв’ю по телефону

опитуванням продавців

Запитання 34

Спостереження характеризується наступними ознаками:

   

варіанти відповідей

відтворює повну картину явища (емоції, міміка)

великі витрати часу, дорожнеча

всі відповіді вірні

Запитання 35

Для розвідувального опитування характерна:

    

варіанти відповідей

мала кількість респондентів (50 - 100)

велика кількість респондентів (500 - 1000)

Запитання 36

Які з проведених досліджень слід назвати експериментуванням?

   

варіанти відповідей

визначення прийнятної для фірми ціни на товар шляхом пропозиції одного і того ж товару за різою ціною в різних населених пунктах з однаковими характеристиками

визначення структури асортименту безалкогольних газованих напоїв фірми шляхом аналізу матеріалів проведеної дегустації

Запитання 37

За допомогою якого виду дослідження можна одержати інформацію щодо намірів покупців, переваги при купівлі товарів?

  

варіанти відповідей

опитування

спостереження

аналіз документів

експериментування

Запитання 38

Збирання інформації шляхом задавання запитань респондентам — це:

    

варіанти відповідей

експеримент

спостереження

опитування

аналіз документів

Запитання 39

Якщо необхідно одержати інформацію про експлуатаційні якості холодильника "Samsung" від домогосподарок населеного пункту, в якому проживає 50 сімей доцільно здійснити опитування:

  

варіанти відповідей

суцільне

вибіркове

Запитання 40

Якщо необхідно визначити зміну в наборі продуктів харчування сімей на кожному етапі їх життєвого циклу, то слід здійснити опитування:


варіанти відповідей

разове

панельне

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест