Маркетинг, як нова філософія бізнесу - це:
За яких умов розвивається маркетинг?
Орієнтиром функціонування фірми має стати:
Мета (ціль) системи маркетингу:
Переваги маркетингового управління:
Відсутність конкуренції на ринку шкідлива:
Макромаркетинг - це:
Концепцію маркетингу не застосовують:
Концепцію маркетингу застосовують:
Запровадження маркетингу необхідне та ефективне за умов:
Які із зазначених мотивів не спонукають керівництво фірми до запровадження маркетингу?
При наявності ринку покупця:
Масові серцеві захворювання, причиною яких найчастіше було перенасичення калоріями харчування, викликали потенційний попит на продукти (молоко, м'ясо) зі зниженою калорійністю. Завдання маркетингу розвивати попит саме на товари такого напрямку. Який тип маркетингу слід застосувати?
До якої з наступних ситуацій на ринку товарів та послуг можна запропонувати синхромаркетинг?
Попит на морозиво "Пломбір в шоколаді" повий. Фірма запізнюється з пропозицією щодо нових
видів морозива, необхідно підтримати попит. Інструментарій якого типу маркетингу потрібно застосувати?
Керівництво фірми, служби маркетингу безпосередньо можуть впливати:
Служба маркетингу фірми здатна:
Якщо керівництво фірми поставить за мету впливати на макросередовище маркетингу опосередковано то цього можна досягнути шляхом:
Фактори середовища маркетингу типу: надзвичайний стан, забруднення території внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, посуха та неврожай належать до:
При доборі постачальників (як складової мікросередовища маркетингу) потрібно керуватися:
Первинна маркетингова інформація:
Вторинна маркетингова інформація - це:
Здійснюючи маркетингові дослідження, необхідно, при можливості, обмежуватися вторинною інформацією, оскільки первинна інформація:
. Маркетолог, який проводить дослідження повинен:
Первинну інформацію можна одержати:
Інформація, яка існує в опублікованому вигляді і збирається для інших цілей, ніж та, яку має на меті отримати фірма, називається:
Основні недоліки вторинної інформації:
Яку з перелічених тут видів інформації слід назвати зовнішньою?
Визначте вид інформації яку не можна вважати внутрішньою:
Яка інформація застосовується для одних і тих самих операцій маркетингу, збирається багаторазово і безперервно то цю інформацію називають:
Для одержання якої інформації соціологічне дослідження обов'язкове?
Яке соціологічне дослідження варто застосувати, якщо необхідно виявити процес вибору товарів сім'єю безпосередньо в магазині?
Спостереження як метод вивчення поведінки покупців у магазині може здійснюватися:
Спостереження характеризується наступними ознаками:
Для розвідувального опитування характерна:
Які з проведених досліджень слід назвати експериментуванням?
За допомогою якого виду дослідження можна одержати інформацію щодо намірів покупців, переваги при купівлі товарів?
Збирання інформації шляхом задавання запитань респондентам — це:
Якщо необхідно одержати інформацію про експлуатаційні якості холодильника "Samsung" від домогосподарок населеного пункту, в якому проживає 50 сімей доцільно здійснити опитування:
Якщо необхідно визначити зміну в наборі продуктів харчування сімей на кожному етапі їх життєвого циклу, то слід здійснити опитування:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома