Маркетинг у практичній діяльності підприємств та організацій.

Додано: 26 вересня 2023
Предмет:
20 запитань
Запитання 1

Макромаркетинг - це:

   

варіанти відповідей

засоби маркетингу в національному масштабі, спрямовані на поліпшення якості життя суспільства

діяльність підприємства на підставі дослідження ринку, спрямована на задоволення потреб споживачів і досягнення мети підприємства

Запитання 2

Мікромаркетинг - це:

  

варіанти відповідей

засоби маркетингу в національному масштабі, спрямовані на поліпшення якості життя суспільства

діяльність підприємства на підставі дослідження ринку, спрямована на задоволення потреб споживачів і досягнення мети підприємства

Запитання 3

Концепцію маркетингу застосовують:

   

варіанти відповідей

підприємства виробничої сфери, торгівлі, харчування, побуту, банки, страхові та рекламні агентства

політичні партії та діячі, спортивні клуби, рок-гурти

навчальні та лікувальні заклади, заклади культури

всі відповіді вірні

Запитання 4

Концепцію маркетингу не застосовують:

    

варіанти відповідей

підприємства виробничої сфери, торгівлі, харчування, побуту, банки, страхові та рекламні агентства

адміністративні установи, обласні та районні органи виконавчої влади

навчальні та лікувальні заклади, заклади культури, політичні партії та діячі, спортивні клуби, рок-гурти

в кожному варіанті є підприємства, які не можуть застосовувати концепцію маркетингу

Запитання 5

Відсутність конкуренції на ринку шкідлива:

   

варіанти відповідей

покупцям

виробникам

всі відповіді вірні

Запитання 6

Запровадження маркетингу необхідне та ефективне за умов:

   

варіанти відповідей

наявності ринку покупця, гарантії свободи на підприємстві та за його межами

свободи трансферту капіталу, системи захисту прав споживачів

наявності відповідних виробничих, сировинних резервів, трудових ресурсів

всі відповіді вірні

Запитання 7

Чи є умовою ефективного застосування маркетингу система захисту прав споживачів?

   

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 8

Які із зазначених мотивів не спонукають керівництво фірми до запровадження маркетингу?

  

варіанти відповідей

сповільнення темпів зростання продажу товарів

загострення конкурентної боротьби

монополія виробництва

Запитання 9

Чи є свобода трансферту капіталу умовою ефективного застосування маркетингу?

  

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 10

При наявності ринку покупця:

   

варіанти відповідей

на ринку велика кількість продавців товару, у відносинах покупця з продавцем свої умови диктує покупець, тобто покупцеві надається можливість вибору товарів за асортиментом, рівнем якості, ціною, виробником

на ринку мала кількість продавців (виробників) товару, асортимент товарів недостатній

Запитання 11

. Ринок продавця характеризується такими ознаками:

   

варіанти відповідей

на ринку велика кількість продавців товару, у відносинах покупця з продавцем свої умови диктує покупець, тобто покупцеві надається можливість вибору товарів за асортиментом, рівнем якості, ціною, виробником

на ринку мала кількість продавців (виробників) товару, асортимент товарів недостатній

Запитання 12

Ретрогради проявляють негативний попит на модні предмети одягу та взуття. Завдання маркетингу в тому, щоб розробити стратегію і тактичні прийоми, які б сприяли попиту на модні товари серед ретроградів. Який тип маркетингу слід застосувати?

  

варіанти відповідей

сихромаркетинг

перетворюючий або конверсійний маркетинг

обновляючий або ремаркетинг

контрмаркетинг

Запитання 13

Масові серцеві захворювання, причиною яких найчастіше було перенасичення калоріями харчування, викликали потенційний попит на продукти (молоко, м'ясо) зі зниженою калорійністю. Завдання маркетингу розвивати попит саме на товари такого напрямку. Який тип маркетингу слід застосувати?

  

варіанти відповідей

виявляючий або розвиваючий

перетворюючий або конверсійний маркетинг

зберігаючий або підтримуючий

знижуючий або демаркетинг

Запитання 14

Для якої із наступних ситуацій можна застосувати контрмаркетинг?

   

варіанти відповідей

на ринку молокопродуктів спостерігається тенденція зростання попиту на молоко, кефір, ряжанку

на ринку лікарських препаратів має місце масове захоплення населення фітотерапією і внаслідок цього є різке зниження попиту на ліки неорганічного походження

на ринку алкогольних напоїв серед покупців з низьким рівнем доходів зростає попит на дешеві горілчані вироби сурогатного походження

Запитання 15

Популярість естрадного артиста падає. Її потрібно поновити. Який тип маркетингу застосувати?

варіанти відповідей

сихромаркетинг

обновлюючий або ремаркетинг

зберігаючий або підтримуючий

знижуючий або демаркетинг

Запитання 16

До якої з наступних ситуацій на ринку товарів та послуг можна запропонувати синхромаркетинг?

   

варіанти відповідей

на ринку молока спостерігається підвищений попит на молоко підвищеної жирності

на ринку тютюнових виробів існує стабільна тенденція зростання попиту на тютюнові вироби серед молоді та юнацтва

наявна кількість місць у кінотеатрах міста не дає змоги задовольнити всіх бажаючих відвідувати сеанси у вечірній час

Запитання 17

Попит на морозиво "Пломбір в шоколаді" повий. Фірма запізнюється з пропозицією щодо нових видів морозива, необхідно підтримати попит. Інструментарій якого типу маркетингу потрібо застосувати?

варіанти відповідей

обновлюючий або ремаркетинг

зберігаючий або підтримуючий

у цьому переліку не передбачено типу маркетингу, яким слід було б скористатися

Запитання 18

Масове куріння серед жінок та молоді сприяє латентному (неявному) попиту на цигарки зі зниженим вмістом нікотину. Завдання: визначити структуру попиту на цигарки. Який тип маркетингу застосувати?

варіанти відповідей

знижуючий або демаркетинг

обновлюючий або ремаркетинг

стимулюючий маркетинг

виявляючий або розвиваючий маркетинг

Запитання 19

Вегетаріанці проявляють негативний попит на м'ясо. Завдання маркетингу полягає в тому, щоб розробити стратегію і тактичні прийоми,які б сприяли попиту на м'ясо серед вегетаріанців. Який тип маркетингу слід застосувати?

   

варіанти відповідей

перетворючий або коверсійний

обновлюючий або ремаркетинг

стимулюючий маркетинг

Запитання 20

Які з зазначених мотивів можуть спонукати або навіть остаточно переконати керівництво запровадити маркетинг на підприємстві?

   

варіанти відповідей

сповільнення темпів зростання продажу товарів

зростання витрат на продаж товарів

загострення конкурентної боротьби

всі відповіді вірні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест