Макромаркетинг - це:
Мікромаркетинг - це:
Концепцію маркетингу застосовують:
Концепцію маркетингу не застосовують:
Відсутність конкуренції на ринку шкідлива:
Запровадження маркетингу необхідне та ефективне за умов:
Чи є умовою ефективного застосування маркетингу система захисту прав споживачів?
Які із зазначених мотивів не спонукають керівництво фірми до запровадження маркетингу?
Чи є свобода трансферту капіталу умовою ефективного застосування маркетингу?
При наявності ринку покупця:
. Ринок продавця характеризується такими ознаками:
Ретрогради проявляють негативний попит на модні предмети одягу та взуття. Завдання маркетингу в тому, щоб розробити стратегію і тактичні прийоми, які б сприяли попиту на модні товари серед ретроградів. Який тип маркетингу слід застосувати?
Масові серцеві захворювання, причиною яких найчастіше було перенасичення калоріями харчування, викликали потенційний попит на продукти (молоко, м'ясо) зі зниженою калорійністю. Завдання маркетингу розвивати попит саме на товари такого напрямку. Який тип маркетингу слід застосувати?
Для якої із наступних ситуацій можна застосувати контрмаркетинг?
Популярість естрадного артиста падає. Її потрібно поновити. Який тип маркетингу застосувати?
.
До якої з наступних ситуацій на ринку товарів та послуг можна запропонувати синхромаркетинг?
Попит на морозиво "Пломбір в шоколаді" повий. Фірма запізнюється з пропозицією щодо нових видів морозива, необхідно підтримати попит. Інструментарій якого типу маркетингу потрібо застосувати?
.
Масове куріння серед жінок та молоді сприяє латентному (неявному) попиту на цигарки зі зниженим вмістом нікотину. Завдання: визначити структуру попиту на цигарки. Який тип маркетингу застосувати?
Вегетаріанці проявляють негативний попит на м'ясо. Завдання маркетингу полягає в тому, щоб розробити стратегію і тактичні прийоми,які б сприяли попиту на м'ясо серед вегетаріанців. Який тип маркетингу слід застосувати?
Які з зазначених мотивів можуть спонукати або навіть остаточно переконати керівництво запровадити маркетинг на підприємстві?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома