Маркетингова інформаційна система - це
Первинна маркетингова інформація:
Вторинна маркетингова інформація - це:
Здійснюючи маркетингові дослідження, необхідно, при можливості, обмежуватися вторинною інформацією, оскільки первинна інформація:
Маркетолог, який проводить дослідження повинен:
Первинну інформацію можна одержати:
Інформація, яка існує в опублікованому вигляді і збирається для інших цілей, ніж та, яку має на меті отримати фірма, називається:
Вторинну інформацію можна одержати з таких джерел:
Основні недоліки вторинної інформації:
Яку з перелічених тут видів інформації слід назвати зовнішньою?
Визначте вид інформації яку не можна вважати внутрішньою:
Яка інформація застосовується для одних і тих самих операцій маркетингу, збирається багаторазово і безперервно то цю інформацію називають:
Яка з наведених схем відповідає визначенню миттєвої інформації?
Яка з наведених ознак характеризує періодичну інформацію?
Яке з наведених визначень є визначенням епізодичної інформації?
Такі види інформації як: альтернативні лінії поведінки покупців, реакція середовища на діяльність фірми, середовище функціонування фірми належать до інформації про :
Які з наведених тут видів інформації належать до інформації про майбутнє?
Маркетингові дослідження можна визначити як:
Який тип маркетингового дослідження варто застосувати, якщо необхідно передбачити реакцію ринку та конкурентів на спробу фірми збільшити свою частку на ринку, знизити ціну на товар?
Процес дослідження маркетингу проходить у такій послідовності:
(1. Визначення завдань дослідження. 2. Розробка плану дослідження. 3. Представлення результатів маркетингового дослідження. 4. Збір інформації.)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома