Для товарів, що швидко псуються, рекомендована кількість рівнів або учасників каналу розповсюдження:
Зі збільшенням кількості рівнів каналу розповсюдження частка витрат, пов’язаних з продажем товару:
Який з каналів розповсюдження можна назвати каналом нульового рівня7
Виробник – гуртовий дистриб’ютор – роздрібне підприємство – споживач - це канал:
Виробники яких товарів не можуть утримувати власні канали розповсюдження через специфіку товарів?
Скориставшись послугами посередника виробники:
Які з зазначених елементів не входять до маркетингової стратегії проштовхування?
Усне представлення товару в ході розмови з потенційними покупцями — це:
Пропаганда, як складова маркетингової стратегії просування товару означає:
Який з елементів маркетингової стратегії просування дає змогу охопити в короткий час найбільшу кількість клієнтури?
Який з елементів маркетингової стратегії просування є найдорожчим?
Застосування якого з елементів маркетингової стратегії просування дає змогу найбільше врахувати індивідуальність клієнта?
На споживчому ринку засоби щодо просування товару поділяються за такою послідовністю
(1 - пропаганда, 2 - персональний продаж, 3 - реклама, 4 - стимулювання збуту):
Найдорожчий вид реклами з зазначених:
Економічну ефективність реклами визначає:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома