Маркетингова стратегія розповсюдження і просування (проштовхування).

Додано: 1 грудня 2023
Предмет:
15 запитань
Запитання 1

Для товарів, що швидко псуються, рекомендована кількість рівнів або учасників каналу розповсюдження:


варіанти відповідей

мінімальна

максимальна

зберігання товарів не впливає на кількість рівнів каналу розповсюдження

Запитання 2

Зі збільшенням кількості рівнів каналу розповсюдження частка витрат, пов’язаних з продажем товару:


варіанти відповідей

зменшується

зростає

залишається без змін

Запитання 3

Який з каналів розповсюдження можна назвати каналом нульового рівня7


варіанти відповідей

виробник – гуртовий дистриб’ютор – роздрібне підприємство – споживач

виробник – роздрібне підприємство – споживач

виробник – споживач

Запитання 4

Виробник – гуртовий дистриб’ютор – роздрібне підприємство – споживач - це канал:


варіанти відповідей

0 рівня

1 рівня

2 рівня

3 рівня

Запитання 5

Виробники яких товарів не можуть утримувати власні канали розповсюдження через специфіку товарів?


варіанти відповідей

автомобілі, трактори, устаткування

сірники, сіль, мило, ґудзики, нитки

пральні машини, холодильники, швейні машини

взуття, швейні вироби, килими

Запитання 6

Скориставшись послугами посередника виробники:


варіанти відповідей

помітно зменшують кількість зовнішніх контактів

помітно збільшують кількість зовнішніх контактів

Запитання 7

Які з зазначених елементів не входять до маркетингової стратегії проштовхування?


варіанти відповідей

реклама та пропаганда

персональний продаж

стимулювання збуту

сегментація ринку

Запитання 8

Усне представлення товару в ході розмови з потенційними покупцями — це:


варіанти відповідей

персональний продаж

реклама

пропаганда

прес-конференція

Запитання 9

Пропаганда, як складова маркетингової стратегії просування товару означає:


варіанти відповідей

оплачувану спонсором пропаганду фірми або її товару через засоби комунікації

не оплачуване спонсором поширення комерційно важливої інформації про фірму, її товар через наукові видання, радіо, телебачення

агітацію рекламних агентств здійснювати купівлю товарів певної фірми

Запитання 10

Який з елементів маркетингової стратегії просування дає змогу охопити в короткий час найбільшу кількість клієнтури?


варіанти відповідей

реклама

пропаганда

персональний продаж

стимулювання збуту

Запитання 11

Який з елементів маркетингової стратегії просування є найдорожчим?


варіанти відповідей

реклама

пропаганда

стимулювання збуту

персональний продаж

Запитання 12

Застосування якого з елементів маркетингової стратегії просування дає змогу найбільше врахувати індивідуальність клієнта?


варіанти відповідей

реклама

пропаганда

персональний продаж

стимулювання збуту

Запитання 13

На споживчому ринку засоби щодо просування товару поділяються за такою послідовністю

(1 - пропаганда, 2 - персональний продаж, 3 - реклама, 4 - стимулювання збуту):


варіанти відповідей

1, 2, 3, 4

2, 1, 3, 4

3, 4, 2, 1

4, 1, 2, 3

Запитання 14

Найдорожчий вид реклами з зазначених:


варіанти відповідей

реклама на радіо

реклама в газеті

пропаганда

реклама на телебаченн

Запитання 15

Економічну ефективність реклами визначає:


варіанти відповідей

яскравість і барвистість реклами

мистецтво психологічного впливу на людей

збільшення реалізації продукції

збільшення престижу фірми

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест