Маркетингова товарна політика

Додано: 22 березня 2023
Предмет:
Тест виконано: 168 разів
12 запитань
Запитання 1

Яке визначення розкриває зміст поняття «маретингова товарна політика»?

варіанти відповідей

Це складова господарської діяльності підприємства

Це визначений курс дій, принципи поведінки підприємства на товарному ринку

Це сукупність засобів впливу на споживача за допомогою товару

Це система дій підприємства для визначення місця товару на ринку, задоволення конкретного потенційного споживача товарами, широкої можливості їх вибору

Запитання 2

Як Ви вважає, які з вищеперерахованих факторів формування товарної політики є зовнішніми?

варіанти відповідей

Позиція товару

Бажання споживачів та стан конкуренції

Маркетингова асортиментна концепція фірми

Ціна

Запитання 3

Структура товарної політики включає в себе:

варіанти відповідей

Новаторство

Елімінування

Ціноутворення

Інвестування

Запитання 4

Який ринок характеризує становище, за яким пропозиція перевищує попит?

варіанти відповідей

Ринок продавця

Ринок цінних паперів

Ринок покупця

Ринок товарів

Запитання 5

Товарний асортимент -це:

варіанти відповідей

Група товарів, що виконують схожі функції, призначених тим самим клієнтам у визначено у ціновому діапазоні через однотипні торговельні заклади

Сукупність всіх товарних одиниць, пропонованих конкретною фірмою

Запитання 6

Які з наведених нижче варіантів визначають асортиментну позицію?

варіанти відповідей

Товари одного призначення, але різних функціональних властивостей, якості, ціни

Номенклатура товарів, призначених для продажу в роздрібній мережі

Товар визначеного призначення

Різновид товару

Запитання 7

Що не належить до характеристик товарного асортименту?

варіанти відповідей

Широта

Глибина

Змінність

Насиченість

Запитання 8

Логічно послідовним є планування нової продукції за такими рівнями:

варіанти відповідей

Товар за задумом, товар з підкріпленням, товар у реальному виконанні

Товар за задумом, товар у реальному виконанні, товар з підкріпленням

Товар у реальному виконанні, товар з підкріпленням, товар за задумом

Запитання 9

Що розуміють під поняттям «широта асортименту»?

варіанти відповідей

Кількість асортиментних груп товарів

Кількість видів товару

Загальна кількість товарів, їх асортиментних позицій

Співставленістт асортименту в кінцевому споживанні

Запитання 10

Якими умовами характеризується етап зростання життєвого циклу товару?

варіанти відповідей

Інтенсивним визнанням товару й нарощуванням обсягів продажу, зменшенням витрат на рекламу, появою конкурентів, збільшенням прибутків фірми

Високими витратами на виробництво і збут, покупці - новатори, відсутністю конкурентів і прибутків, повільним збільшенням обсягів продаж

Уповільнення темпів зростання обсягів продажу товарів, стабілізацією прибутку або навіть частковим зменшенням внаслідок додаткових витрат на маркетингові заходи з метою протидії конкурентам і залучення нових покупців

Різким скороченням обсягів продажу і зменшенням прибутку

Запитання 11

Що таке насиченість асортименту?

варіанти відповідей

Кількість видів товару

Кількість асортиментних груп товарів

Співставлбваність асортименту в кінцевому споживанні

Загальна кількість товарів, їх асортиментних позицій

Запитання 12

Широта асортименту -це:

варіанти відповідей

Кількість асортиментних груп товарів

Кількість видів товару

Загальна кількість товару, їх асортиментних позицій

Співставлбваність асортименту в кінцевому споживанні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест