Продовжіть початок твору: "Улітку 1658 року ..."
Хто врятував Марусю Чурай від страти?
Жанр твору "Маруся Чурай" -
Кому з героїв твору належать слова: "Це дівчина не просто так, Маруся. Це - голос наш. Це - пісня. Це - душа."
Хто з героїв має роздвоєність душі між небом і землею?
Тема твору Ліни Костенко "Маруся Чурай":
Кому належить ці слова:
У церкву підем. Піп нас обвінчає.
Весілля справим. Пушкаря позвем.
Як не полюбиш. В мене вистачає
на двох любові. Якось проживем.
В уста якого героя поетеса вкладає своє ставлення до українського народу:
Історії ж бо пишуть на столі.
Ми пишем кров’ю на своїй землі
До проблем роману «Маруся Чурай» НЕ НАЛЕЖИТЬ
Фіналом твору "Маруся Чурай" є
«Та він же в світі отакий один. Він, мамо, гордий. Він козак. Він лицар. І що для нього гроші, мамо? Дим..» сказано про :
Бо ж річ не в тім — женився, не женився,
прийшов, пішов, забув чи не забув.
А в тому річ, коли він так змінився ?
Чи, може, він такий і зроду був? Так про Гриця говорить:
Фольклорною основою твору Л.Костенко "Маруся Чурай" стала...
У романі «Маруся Чурай» Л. Костенко зображено події...
Для кого Маруся готувала зілля?
Кого посватав Грицько?
Твір "Маруся Чурай" має:
Ліна Костенко належить до представників ...
Бо ж річ не в тім — женився, не женився,
прийшов, пішов, забув чи не забув.
А в тому річ, коли він так змінився ?
Чи, може, він такий і зроду був? Так про Гриця говорить:
Слова Гриця «Весілля знову мусимо відкласти.Що зробиш, мила, як таке життя?» вказують на таку його рису характеру:
Чи він мені, чи я йому — нерівня. Нерівня душ — це гірше, ніж майна! Сказано про:
«… був красень, очі — як терночки»
На місці пропуску слід вставити
Хто із героїв твору Л. Костенко «Маруся Чурай» зазначив, що серце у Марусі «горде і трудне»?
Найбільшим злочином Маруся Чурай вважає для себе (Л. Костенко «Маруся Чурай»)...
Кому з героїв твору Л. Костенко «Маруся Чурай» доручено виклопотати в гетьмана помилування Марусі Чурай?
Твір «Маруся Чурай» Л. Костенко — це художня енциклопедія життя українського народу...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома