Математика. 14.03. №13

Додано: 14 березня 2023
Предмет: Математика, 3 клас
Тест виконано: 72 рази
11 запитань
Запитання 1

Познач запис, у якому для обчислення значення виразу (12 + 7) · 5

правильно застосовано розподільний закон множення відносно додавання.

варіанти відповідей

(12 + 7) · 5 = 12 · 5 + 7

(12 + 7) · 5 = 12 · 5 – 7 · 5

(12 + 7) · 5 = 12 · 5 + 7 · 5

Запитання 2

З’єднай складене іменоване число з відповідним простим.


3 год 15 хв =

варіанти відповідей

400 хв

155 хв

195 хв

640 хв

604 хв

Запитання 3

З’єднай складене іменоване число з відповідним простим.


6 год 40 хв =

варіанти відповідей

400 хв

155 хв

195 хв

640 хв

604 хв

Запитання 4

З’єднай складене іменоване число з відповідним простим.


2 год 35 хв =

варіанти відповідей

400 хв

155 хв

195 хв

640 хв

604 хв

Запитання 5

З’єднай складене іменоване число з відповідним простим.


10 год 4 хв =

варіанти відповідей

400 хв

155 хв

195 хв

640 хв

604 хв

Запитання 6

Розв’яжи задачу усно. З’єднай умову задачі з відповіддю.


Пішохід рухався 4 год зі швидкістю 5 км/год. Який шлях подолав пішохід?

варіанти відповідей

11 км/год

2 год

20 км/год

20 км

Запитання 7

Розв’яжи задачу усно. З’єднай умову задачі з відповіддю.


Поїзд проїхав 160 км зі швидкістю 80 км/год. Знайди час руху поїзда.

варіанти відповідей

11 км/год

2 год

20 км/год

20 км

Запитання 8

Розв’яжи задачу усно. З’єднай умову задачі з відповіддю.


За 5 год велосипедист проїхав 55 км. Знайди швидкість руху велосипедиста.

варіанти відповідей

11 км/год

2 год

20 км/год

20 км

Запитання 9

Порівняй частини.

Обери, який знак маємо поставити:


варіанти відповідей

>

<

=

Запитання 10

Порівняй частини.

Обери, який знак маємо поставити:


варіанти відповідей

>

<

=

Запитання 11

Порівняй частини.

Обери, який знак маємо поставити:


варіанти відповідей

>

<

=

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест