Знайди середнє арифметичне чисел 14,6; 12,3; 16,6
Автобус їхав 2 год зі швидкістю 64,3 км/год, а потім 3 год. зі швидкістю 65,3 км/год. Знайди середню швидкість автобуса на цьому шляху.
Запишіть 7% у вигляді десяткового дробу.
Запишіть 23% у вигляді десяткового дробу.
Запишіть 250% у вигляді десяткового дробу.
Запишіть у відсотках десятковий дріб 9,3
Запишіть у відсотках десятковий дріб 0,19
Щоб знайти відсотки від числа, потрібно виразити відсотки десятковим дробом і. ....
Петрик має 400 марок, а Миколка - на 15% більше. Скільки марок у Миколки?
Поле має площу 200 га , 45% цього поля займає картопля, 25 % - морква. Решта - капуста.Знайти площу, відведену під кожний вид овочів.
Швидкість човна в озері - 40 км/год, а в річці на 20% більше. Знайдіть швидкість течії річки та швидкість човна в річці.
Середнє арифметичне трьох чисел дорівнює 23. Два із цих чисел - 24,9 і 22,6. Знайди третє число.
Середнє арифметичне шести чисел дорівнює 12,6.
Чому дорівнює сума цих чисел?
Знайдіть число,якщо відомо, що 16% його дорівнюють 80
За три дні продали 48 кг бананів. Першого дня продали 35 % усіх бананів. Кількість бананів, проданих першого дня,становить 80 % кількості бананів, проданих другого дня. Скільки кілограмів бананів продали третього дня ?
Автомобіль проїхав 3 год зі швидкістю 74,1 км/год і 2 год зі швидкістю 67,8 км/год. Знайдіть середню швидкість на всьому шляху Відповідь округліть до десятих.
Один відсоток від величини-це..
Відстань від Чернигова до Хмельницького 500 км. Ігор та Гавриїл подолали 70% всього маршруту. Яку відстань пройшли хлопці?
Катерина та Софія за рік з'їли 80% від запланованої кількості морозива. Скільки морозива запланували з'їсти за рік дівчата, якщо вони з'їли 960 пачок?
Протягом тижня Даринка одержала такі оцінки з математики: 12, 10, 11, 7. Знайдіть середню оцінку дівчинки з математики за тиждень.
Познач, скільки відсотків становить чверть числа.
Турист за 6 год пройшов 30 км. Знайди середню швидкість руху туриста.
Знайдіть 15% від кореня рівняння 2,8х + 3,1х - 4,5х = 84.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома