МАТЕРІАЛЬНИЙ І ДУХОВНИЙ СВІТ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ

Додано: 3 квітня 2020
Предмет: Всесвітня історія, 7 клас
Тест виконано: 167 разів
23 запитання
Запитання 1

ВІН- ПОСЛІДОВНИК РЕЛІГІЙНОГО ВЧЕННЯ, ЩО ЗАПЕРЕЧУВАЛОСЯ І НЕ ВИЗНАВАЛОСЯ ХРИСТИЯНСЬКОЮ ЦЕРКВОЮ. ПРО КОГО ЙДЕ МОВА?:

варіанти відповідей

ВІДСТУПНИК

БРЕХУН

ВІДЬМАК

ЄРЕТИК

Запитання 2

ВНУТРІШНІЙ КОНФЛІКТ ВСЕРЕДИНІ РИМО-КАТОЛИЦЬКОЇ ЦЕРКВИ У 14-15 СТ., ПІД ЧАС ЯКОГО ЛЕГАЛЬНО ЗДІЙСНЮВАЛИ СВОЮ ДІЯЛЬНІСТЬ ДВА ПАПИ РИМСЬКИХ, НОСИТЬ НАЗВУ:

варіанти відповідей

ЦЕЛІБАТ

АВІНЬЙОНСЬКИЙ ПОЛОН ПАП

ВЕЛИКА СХИЗМА

ІНКВІЗИЦІЯ

Запитання 3

ПЕРШІ ПРОЯВИ ПОСТІЙНОГО ТА СВІДОМОГО ІНТЕРЕСУ ЄВРОПЕЙЦІВ ДО АНТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ НОСЯТЬ НАЗВУ:

варіанти відповідей

КАРОЛІНГСЬКЕ ВІДРОДЖЕННЯ

РАННЄ ВІДРОДЖЕННЯ

ВИСОКЕ ВІДРОДЖЕННЯ

ПІЗНЄ ВІДРОДЖЕННЯ

Запитання 4

МЕТОД ПІЗНАННЯ СВІТУ, ОСНОВОЮ ЯКОГО БУЛА СПРОБА ОБГРУНТУВАННЯ ЗМІН У СУСПІЛЬСТВІ ТА СВІТІ ЗА ДОПОМОГОЮ СВЯТОГО ПИСЬМА, МАЄ НАЗВУ:

варіанти відповідей

ЕКСПЕРИМЕНТ

СХОЛАСТИКА

ТРІВІУМ

КВАДРІУМ

Запитання 5

ПЕРШИМ ВИЩИМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ У СЕРЕДНЬОВІЧНІЙ ЄВРОПІ ВВАЖАЄТЬСЯ:

варіанти відповідей

УНІВЕРСИТЕТ БОЛОНЬЇ

УНІВЕРСИТЕТ ПАРИЖУ

УНІВЕРСИТЕТ ОКСФОРДА

УНІВЕРСИТЕТ КЕМБРІДЖА

Запитання 6

ВАГАНТАМИ В СЕРЕДНІ ВІКИ НАЗИВАЛИ:

варіанти відповідей

МАНДРІВНИХ АКТОРІВ

МАНДРІВНИХ СТУДЕНТІВ

МАНДРІВНИХ РИЦАРІВ

МАНДРІВНИХ ВЧЕНИХ

Запитання 7

ЦЕЙ ВИНАХІД СПРИЯВ РОЗШИРЕННЮ ВНУТРІШНЬОЇ КОЛОНІЗАЦІЇ ЄВРОПИ,ЗАВДЯКИ ЗАМІНІ ОСНОВНОЇ ТЯГЛОВОЇ СИЛИ З ВОЛІВ НА КОНЕЙ. ЩО ЦЕ?:

варіанти відповідей

КОЛЕСО

УПРЯЖ

ХОМУТ ДЛЯ КОНЕЙ

ПЛУГ

Запитання 8

ЦЕЙ ВИНАХІД З'ЯВИВСЯ В 15 СТОЛІТТІ ЧЕРЕЗ ЗРОСТАННЯ ІНТЕРЕСУ ДО "СВЯТОГО ПИСАННЯ". СТВОРИВ ЦЕЙ ПРИСТРІЙ ЗВИЧАЙНИЙ НІМЕЦЬКИЙ РЕМІСНИК З МІСТА МАЙНЦ. ПРО ЯКИЙ ВИНАХІД ЙДЕ МОВА

варіанти відповідей

ПАПІР

ОКУЛЯРИ

ДРУКАРСЬКИЙ ВЕРСТАТ

НОЖИЦІ

Запитання 9

ВІН НАРОДИВСЯ В ЗНАТНІЙ ІТАЛІЙСЬКІЙ РОДИНІ. ОТРИМАВ ЮРИДИЧНУ ОСВІТУ. АВТОР ТВОРУ "сУМА БОГОСЛІВ'Я" - ВЕРШИНИ СЕРЕДНЬОВІЧНОЇ СХОЛАСТИКИ. ПРО КОГО ЙДЕ МОВА?:

варіанти відповідей

ФОМА АКВІНСЬКИЙ

РОДЖЕР БЕКОН

ФРАНЦИСК АССІЗСЬКИЙ

СВЯТИЙ ДОМІНІК

Запитання 10

ВІН НАРОДИВСЯ В РОДИНІ КУПЦЯ, АЛЕ, ОЗНАЙОМИВШИСЬ ЗІ ЗМІСТОМ ЄВАНГЕЛІЯ ВІДМОВИВСЯ ВІД ВСЬОГО МАЙНА ТА ПОЧАВ ПРОПОВІДНИЦЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ.ВВАЖАЄТЬСЯ ОДНИМ ІЗ ЗАСНОВНИКІВ ЖЕБРУЩИХ ОРДЕНІВ. ХТО ЦЕ?:

варіанти відповідей

ФРАНЦИСК АССІЗЬКИЙ

ФОМА АКВІНСЬКИЙ

П'ЄР ВАЛЬДО

СВЯТИЙ ДОМІНІК

Запитання 11

ВІН - ВИДАТНИЙ ПОЕТ ЕПОХИ РАНЬОГО ВІДРОДЖЕННЯ. ПЕРШИМ З ЄВРОПЕЙЦІВ ЗДІЙСНИВ СХОДЖЕННЯ НА ГОРУ ВАНТУ. ВВАЖАЄТЬСЯ "БАТЬКОМ" АЛЬПІНІЗМУ. АВТОР "КНИГИ ПІСЕНЬ". ХТО ВІН?:

варіанти відповідей

ПЕТРАРКА

БОКАЧЧО

ДЖОТТО

БОТІЧЕЛЛІ

Запитання 12

ЦЯ ІСТОРИЧНА ОСОБА ВІДОМА СВОЇМ НЕГАТИВНИМ СТАВЛЕННЯМ ДО МЕТОДІВ ДОСЛІДЖЕННЯ НАВКОЛИШНЬОГО СВІТУ СЕРЕДНЬОВІЧНИМИ СХОЛАСТАМИ. ВІН ПЕРШИМ ПОЯСНИВ ПРИРОДУ ПОХОДЖЕННЯ ВЕСЕЛКИ. ЗА СВОЇ ПОГЛЯДИ БУВ ЗВИНУВАЧЕНИЙ У СПІВПРАЦІ З ДИЯВОЛОМ ТА ПРОВІВ У В'ЯЗНИЦІ 14 РОКІВ. ЯК ЗВУТЬ ЦЮ ОСОБУ?:

варіанти відповідей

ФОМА АКВІНСЬКИЙ

ФРАНЦИСК АССІЗЬКИЙ

РОДЖЕР БЕКОН

СВЯТИЙ ДОМІНІК

Запитання 13

ВИЗНАЧТЕ ОСНОВНІ РИСИ "КАРОЛІНГСЬКОГО ВІДРОДЖЕННЯ" В СЕРЕДНЬОВІЧНІЙ ЄВРОПІ:

варіанти відповідей

СВІДОМИЙ ІНТЕРЕС ДО СЕРЕДНЬОВІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА НАУКИ

ПОШИРЕННЯ ВПЛИВУ ІНКВІЗИЦІЇ

РЕЛІГІЙНІ ВІЙНИ

РОЗВИТОК ТА ПОШИРЕННЯ ОСВІТИ В ЄВРОПІ

РОЗВИТОК НАУКОВИХ ЗНАНЬ

Запитання 14

ВИЗНАЧТЕ ПРИЧИНИ ПОЯВИ ТА ПОШИРЕННЯ СЕРЕДНЬОВІЧНОЇ ЄРЕСІ

варіанти відповідей

ПРОПОВІДІ СВЯЩЕННИКІВ ЩОДО ПОКІРНОСТІ ТА ВІДМОВИ ВІД ЗЕМНИХ БЛАГ

НЕВІДПОВІДНІСТЬ МІЖ ПРОПОВІДЯМИ СВЯЩЕННИКІВ ТА РЕАЛЬНИМ ЖИТТЯМ ЦЕРКВИ

СУМНІВИ У ЗДАТНОСТІ ЦЕРКВИ ВРЯТУВАТИ ЛЮДСЬКУ ДУШУ

ВСІ ВАРІАНТИ Є ПРАВИЛЬНИМИ

Запитання 15

В ПЕІОД ВИСОКОГО ВІДРОДЖЕННЯ В ЄВРОПІ ПОЧИНАЮТЬ СВОЮ ДІЯЛЬНІСТЬ ЖЕБРУЩІ ОРДЕНИ. ЧОМУ ВОНИ ВИНИКЛИ ? :

варіанти відповідей

ДУХОВНІ ПОШУКИ ОСВІДЧЕНИМИ ЛЮДЬМИ СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ ВІДПОВІДЕЙ НА ПИТАННЯ, ЯКІ ЦЕРКВА НЕ МОГЛА ПОЯСНИТИ

ВЛАСНЕ УСВІДОМЛЕННЯ ОСВІДЧЕНИМИ ЛЮДЬМИ ВЧЕННЯ ІСУСА

НЕВДОВОЛЕННЯ ІСНУЮЧИМИ В ЦЕРКВІ ПОРЯДКАМИ

ВСІ ВІДПОВІДІ Є ПРАВИЛЬНИМИ

Запитання 16

ДО ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ОСВІТИ В ЄРОПІ 10-15 СТОЛІТТЯ МОЖНА ВІДНЕСТИ:

варіанти відповідей

ВИХІД ОСВІТИ ЗА МЕЖІ МОНАСТИРІВ

СТВОРЕННЯ МОНАСТИРСЬКИХ ШКІЛ

ПОЯВА ТРЬОХ ТИПІВ ШКІЛ

ВИНИКНЕННЯ УНІВЕРСИТЕТІВ, ЯКІ ПРАГНУЛИ ЗДІЙСНЮВАТИ АВТОНОМНУ ДІЯЛЬНІСТЬ

Запитання 17

ОСНОВНИМИ РИСАМИ РОЗВИТКУ АРХІТЕКТУРИ В ПЕРІОД РАННЬОГО ТА ВИСОКОГО СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ МОЖНА ВВАЖАТИ:

варіанти відповідей

ПОЯВА РОМАНСЬКОГО ТА ГОТИЧНОГО СТИЛІВ АРХІТЕКТУРИ

ОСНОВНИМ БУДІВЕЛЬНИМ МАТЕРІАЛОМ ПРОДОВЖУВАЛО ЗАЛИШАТИСЯ ДЕРЕВО

ПОЯВА НОВОЇ ТЕХНІКИ БУДІВНИЦТВА

Запитання 18

ОСНОВНИМИ РИСАМИ РИЦАРСЬКОЇ КУЛЬТУРИ ЕПОХИ СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ МОЖНА ВВАЖАТИ:

варіанти відповідей

СВІТСЬКИЙ (НЕ РЕЛІГІЙНИЙ) ХАРАКТЕР

КОДЕКС РИЦАРСЬКОЇ ПОВЕДІНКИ - ОСНОВА РИЦАРСЬКОЇ КУЛЬТУРИ

ТІСНИЙ ЗВ'ЯЗК З НАРОДНОЮ ТВОРЧІСТЮ

ПОШИРЕННЯ КУРТУАЗНОЇ ПОЕЗІЇ

Запитання 19

ЗАВДЯКИ ПЕРІОДУ "КАРОЛІНГСЬКОГО ВІДРОДЖЕННЯ" 10 СТ. БУЛО ЗАКЛАДЕНО ОСНОВУ ПЕРІОДУ ВІДРОДЖЕННЯ 14-16 СТ. В 10-16 СТ. В СЕРЕДНЬОВІЧНІЙ ЄВРОПІ НАБУВАЮТЬ ПОШИРЕННЯ РОМАНСЬКИЙ ТА ГОТИЧНИЙ АРХІТЕКТУРНИЙ СТИЛІ.

варіанти відповідей

ПРАВИЛЬНИМИ Є ОБИДВА ТВЕРДЖЕННЯ

ПРАВИЛЬНИМ Є ЛИШЕ І ТВЕРДЖЕННЯ

ПРАВИЛЬНИМ Є ЛИШЕ ІІ ТВЕРДЖЕННЯ

ОБИДВА ТВЕРДЖЕННЯ Є ХИБНИМИ

Запитання 20

ЯСКРАВИМИ ПРЕДСТАВНИКАМИ ЕПОХИ РАННЬОГО ВІДРОДЖЕННЯ В ЄВРОПІ ВВАЖАЮТЬСЯ Ф. ПЕТРАРКА ТА С. БОТТІЧЕЛЛІ. ПОШИРЕННЯ ГОТИЧНОГО СТИЛЮ В АРХІТЕКТУРІ ЗАКЛАЛО ОСНОВИ ІДЕЙ ГУМАНІЗМУ - ГОЛОВНОЇ СКЛАДОВОЇ ЕПОХИ ВІДРОДЖЕННЯ

варіанти відповідей

ВСІ ТВЕРДЖЕННЯ Є ПРАВИЛЬНИМИ

ПРАВИЛЬНИМ Є ЛИШЕ І ТВЕРДЖЕННЯ

ПРАВИЛЬНИМ Є ЛИШЕ ІІ ТВЕРДЖЕННЯ

ВСІ ТВЕРДЖЕННЯ Є ХИБНИМИ

Запитання 21

ПРИЧНОЮ ПОЯВИ ДРУКАРСЬКОГО ВЕРСТАТУ СТАЛО БАЖАННЯ ПІДПРИЄМЦІВ ЗБІЛЬШИТИ СВОЇ ПРИБУТКИ ЗА РАХУНОК ПРОДАЖУ КНИГ. ПОЯВА ДРУКАРСЬКОГО ВЕРСТАТУ НЕ ЗМІНИЛА ДОКОРІННО СИСЕМУ ПЕРЕДАЧІ ІНФОРМАЦІЇ В ЄВРОПІ: ЯК І РАНІШЕ - ПЕРЕВАГА ВІДДАВАЛАСЯ УСНОМУ СПОСОБУ ПЕРЕДАЧІ.

варіанти відповідей

ВСІ ТВЕРДЖЕННЯ Є ПРАВИЛЬНИМИ

ПРАВИЛЬНИМ Є ЛИШЕ І ТВЕРДЖЕННЯ

ПРАВИЛЬНИМ Є ЛИШЕ ІІ ТВЕРДЖЕННЯ

ОБИДВА ТВЕРДЖЕННЯ Є ХИБНИМИ

Запитання 22

З ПЕРЕЛІКУ ТЕХНІЧНИХ ДОСЯГНЕНЬ СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ ВИБЕРІТЬ ТІ, ЯКІ СТОСУЮТЬСЯ ПЕРІОДУ ВИСОКОГО СЕРЕДНЬОВІЧЧЯ(11-13 СТ.):

варіанти відповідей
Запитання 23

НАЗВІТЬ АРХІТЕКТУРНІ СПОРУДИ ГОТИЧНОГО СТИЛЮ

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест