Каролінгське Відродження - це...
Схоластика - це...
Один із найкращих богословів Середньовіччя, філософ-схоласт, святий, який об'єднав усі тодішні уя'влення про Бога й людину у праці "Сума богослов'я":
Зазначте, якого навчального предмета не було у складі "семи вільних мистецтв".
Вкажіть ім'я видатного англійського вченого, який доводив, що знання можна здобути не в богословських суперечках, а вивчаючи природу за допомогою дослідів, зробив багато відкриттів за що його вважали магом та чарівником і ув'язнили на 14 років:
Німецький ремісник, що винайшов спосіб книгодрукування.
Архітектурні стилі, які панували у європейському мистецтві ХI - ХV ст., називались: (2 відповіді)
Пошуками «філософського каменя» в Середні віки займалися:
Картина у з кольорового скла у вікнах соборів:
Вкажіть правильні судження про характерні риси рицарської культури (4 правильні відповіді).
У середньовічному університеті основними формами навчання були:
Прикладом романської будівлі є:
Як називалася грамота про прощення грехів?
Який тип годинника був створений у Середньовічній Європі?
Чернеча чи духовно-рицарська католицька громада з певним статутом:
Про який художній стиль йдеться?
Поширений у Західній і Центральній Європі, для архітектури якого властиві великі споруди зі стрілчастими склепіннями та значною кількістю кам'яного різблення та скульптурних прикрас.
Перші середньовічні університети виникли:
Яка країна вважається батьківщиною доби Відродження?
Оберіть з переліку основні ідеї гуманізму:
Спеціальні релігійні комісії, які розслідували прояви єресі називалися
Встановіть відповідність між творами та їх авторами:
А. "Божественна комедія"
Б. "Книгу пісень"
В. "Декамерон"
Г. "Промову про гідність людини"
1.Франческо Петрарка
2.Джованні Бокаччо
3.Данте Аліг'єрі
4.Джованні Піко делла Мірандола
Гуманізм — європейський інтелектуальний рух, що є одним із визначальних складових
Який із творів середньовічного героїчного епосу розповідає про події Реконкісти?
Поетів-рицарів у середньовічній Франції називали...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома