Медіаосвіта

Додано: 4 травня 2023
Предмет:
Тест виконано: 45 разів
6 запитань
Запитання 1

Медіаграмотність - ...

варіанти відповідей

 розуміння видів медіа та їх впливу на людину і суспільство.

сукупність духовних цінностей, створених інформаційно-комунікаційними засобами, що функціонують у суспільстві.

здатність людини ефективно взаємодіяти з медіа, адекватно поводитися в інформаційному середовищі.

частина медіаосвіти, що дозволяє споживачам критично аналізувати медіаповідомлення.

Запитання 2

Медіа - ...

варіанти відповідей

засоби, через які опосередковано відбувається спілкування між людьми

формування медіаграмотності на матеріалах та за допомогою засобів масової інформації, кінцева мета якої - критичне сприйняття медіаповідомлень.

сукупність духовних цінностей, створених інформаційно-комунікаційними засобами, що функціонують у суспільстві.

Запитання 3

Друковані видання - це

варіанти відповідей

книги, плакати, календарі, грошові знаки, цінні папери, поштові

марки, етикетки

книги, плакати, календарі, фотографія.

Запитання 4

Фейк - це

варіанти відповідей

це подання фактів у спотвореному вигляді або подання свідомо неправдивої інформації.

спеціально поширювана в мас-медіа соціальних мережах відверто неправдива інформація, фальсифікація, підробки. 

практикування агресивних висловлювань, які принижують чи дискредитують людину або групу осіб за ознакою раси (расизм), національності, політичних поглядів, релігії, статі (сексизм), сексуальної орієнтації (гомо-, біфобія), або гендерної ідентичності (трансфобія).

Запитання 5

Пропаганда - це

варіанти відповідей

спеціально поширювана в мас-медіа соціальних мережах відверто неправдива інформація, фальсифікація, підробки. 

навмисний цілеспрямований вплив на аудиторію через поширення різними комунікативними каналами недостовірної (неповної, неточної) інформації, спрощених (однобічних) суджень, спеціально створених міфів, стереотипів, оцінок.

це спосіб маніпуляції свідомістю шляхом надання неповної інформації, спотворення контексту, частини інформації з метою підштовхнути аудиторію до дій чи думок, які потрібні маніпулятору.

Запитання 6

Як захистити себе від негативного впливу неякісної інформації? 

варіанти відповідей

Не користуватися гаджетами

Влаштовувати собі так званий «інформаційний детокс» 1 раз на місяць  

Поставити собі чіткі обмеження на користування соцмережами, месенджерами та визначити, скільки часу в день ти виділяєш на прочитання новин. 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест