Механіка електроприводу

Додано: 2 лютого 2022
Предмет:
Тест виконано: 40 разів
20 запитань
Запитання 1

До валу електродвигуна, що працює в системі приводу, прикладені 

варіанти відповідей

електромашинний момент самого двигуна і статичний момент, створюваний робочою машиною

статичний момент самого двигуна і електромагнітний момент, створюваний робочою машиною

електромагнітний момент самого двигуна і статичний момент, створюваний робочою машиною

Запитання 2

За характером дії статичні моменти діляться на 

варіанти відповідей

позитивні

негативні

активні

реактивні

Запитання 3

Режим двигуна при переході від одного сталого стану до іншого називається 

варіанти відповідей

змінним

усталеним

перехідним

Запитання 4

Рівняння руху має вигляд

варіанти відповідей

Мст-М=J*dω/dt

М-Мст=J*dω/dt

М-Мст=J*dt/dω

Запитання 5

При якій величині динамічного моменту має місце гальмування електроприводу?

варіанти відповідей

М > Мст

М < Мст

М = Мст

Запитання 6

З двох електродвигунів рівної потужності менше важить і має менші габарити той, який розрахований на 

варіанти відповідей

малу швидкість обертання

середню швидкість обертання

велику швидкість обертання

Запитання 7

Реальну систему елементів, що рухаються з різними швидкостями, замінюють еквівалентною системою, що обертається з якоюсь однією певною швидкістю. Для цієї швидкості складають і вирішують відповідні рівняння руху. Така заміна носить назву

варіанти відповідей

приведення руху електроприводу до однієї осі обертання

рух електроприводу відносно осі обертання

приведення руху електроприводу до декількох осей обертання

Запитання 8

Формула приведення статичного моменту для рухового режиму має вигляд

варіанти відповідей

Мст=FстDб/2ηi

М=FстDб/2ηi

М=FстDб/2

Запитання 9

При якому значення ККД матиме місце силовий спуск?

варіанти відповідей

η < 0,5 

η > 0,5

η = 0,5

Запитання 10

Механічною характеристикою електродвигуна називається залежність між 

варіанти відповідей

між швидкістю двигуна та струмом, що проходить по обмотці якоря (статора) двигуна, тобто залежність n = f (I). 

між швидкістю двигуна та напругою, що проходить по обмотці якоря двигуна, тобто залежність n = f (U). 

швидкістю обертання і створюваним двигуном моментом, тобто залежність n=f(М)

Запитання 11

Швидкісною характеристикою електродвигуна називається залежність 

варіанти відповідей

між швидкістю двигуна та струмом, що проходить по обмотці якоря (статора) двигуна, тобто залежність n = f (I). 

між швидкістю двигуна та струмом, що проходить по обмотці якоря (статора) двигуна, тобто залежність n = f (U). 

між швидкістю обертання і створюваним двигуном моментом, тобто залежність n=f(М)

Запитання 12

Абсолютно жорстка механічна характеристика

варіанти відповідей

відповідає різкій зміні швидкості двигуна при зміні моменту на валу. Такі характеристики мають двигуни постійного струму зі змішаним (крива 4) і послідовним (крива 5) збудженням, для яких β > 10%

відповідає роботі двигуна з постійною швидкістю при змінному моменті. Таку характеристику мають синхронні двигуни, для яких β = 0, а α = ∞

відповідає незначній зміні швидкості при значних змінах моменту. Таку характеристику мають двигуни постійного струму з паралельним збудженням (крива 2) і асинхронні двигуни в межах допустимих навантажень (крива 3), для яких β ≤ 10%

Запитання 13

Під регулюванням швидкості електроприводу розуміють 

варіанти відповідей

зміна швидкості електродвигуна (або підтримання цієї швидкості незмінною), що відбувається в залежності від величини і характеру статичного моменту

примусову, здійснювану за допомогою спеціальних пристроїв, зміну швидкості електродвигуна (або підтримання цієї швидкості незмінною), що відбувається в залежності від величини і характеру динамічного моменту

примусову, здійснювану за допомогою спеціальних пристроїв, зміну швидкості електродвигуна (або підтримання цієї швидкості незмінною), що відбувається незалежно від величини і характеру статичного моменту

Запитання 14

Щоб вибрати найбільш раціональний спосіб регулювання, їх порівнюють за такими основними показниками (5 правильних)

варіанти відповідей

стабільність роботи із заданою швидкістю

динамічна стійкість

межі (діапазон) регулювання

плавність регулювання

статична стійкість

економічність регулювання

напрямок зміни швидкості від основної

показники економічності

Запитання 15

Крутизна механічної характеристики позначається

варіанти відповідей

Δn

Δm

Δc

E

Запитання 16

Зі зміною напруги мережі живлення U, магнітного потоку двигуна Ф і опору кола якоря Rобщ швидкість двигуна n буде 

варіанти відповідей

сталою

змінюватися

зменшуватися

збільшуватися

Запитання 17

При різних значеннях напруги можна отримати ряд механічних характеристик, що представляють собою 

варіанти відповідей

паралельні прямі лінії, однаково нахилені до осі n 

перпендикулярні прямі лінії, однаково нахилені до осі n 

паралельні прямі лінії, однаково нахилені до осі М 

перпендикулярні прямі лінії, однаково нахилені до осі М 

Запитання 18

Змінюючи опір ланцюга якоря, можна отримати 

варіанти відповідей

сімейство природних механічних характеристик з різним ступенем жорсткості

сімейство штучних механічних характеристик з різним ступенем жорсткості

сімейство штучних механічних характеристик з однаковим ступенем жорсткості

Запитання 19

Кожна штучна характеристика при деякому ________ значенні моменту Мкр перетинається з природною механічною характеристикою двигуна 

варіанти відповідей

сталому

критичному

змінному

перехідному

Запитання 20

Для перекидання регулювання характерно

варіанти відповідей

при значеннях моменту М = Мкр ослаблення потоку викликає збільшення швидкості обертання; при М > Мкр з ослабленням потоку швидкість двигуна зменшується

при значеннях моменту М < Мкр ослаблення потоку викликає збільшення швидкості обертання; при М > Мкр з ослабленням потоку швидкість двигуна зменшується

при значеннях моменту М < Мкр ослаблення потоку викликає збільшення швидкості обертання; при М = Мкр з ослабленням потоку швидкість двигуна зменшується

при значеннях моменту М > Мкр ослаблення потоку викликає збільшення швидкості обертання; при М < Мкр з ослабленням потоку швидкість двигуна зменшується

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест