Механізми видоутворення

Додано: 9 квітня 2020
Предмет: Біологія, 9 клас
Тест виконано: 215 разів
12 запитань
Запитання 1

Сукупність подібностей особин виду за будовою - це критерій

варіанти відповідей

морфологічний 

фізіологічний 

біохімічний

генетичний 

Запитання 2

Подібність або відмінність у процесах життєдіяльності особин одного чи різних видів - це критерій

варіанти відповідей

морфологічний

фізіологічний 

екологічний 

географічний 

Запитання 3

На утворення видів впливають такі процеси як

варіанти відповідей

мутація

дрейф генів

природний добір

міграція

Запитання 4

Найважливішою умовою утворення виду є

варіанти відповідей

міграція

мутація

ізоляція

природний добір

Запитання 5

Неможливість схрещування особин одного виду між собою - це ізоляція

варіанти відповідей

географічна

екологічна

репродуктивна

етологічна

Запитання 6

Два види ховрахів - сірий і крапчастий - виникли внаслідо процесу видоутворення, який отримав назву

варіанти відповідей

географічне

екологічне

миттєве

гібридизація

Запитання 7

В Африці схрестили зебру і домашнього віслюка. Результат якого процесу видоутворення зображено на малюнку.

варіанти відповідей

географічне

екологічне

миттєве

гібридизація

Запитання 8

Результат якого процесу видоутворення зображено на малюнку

варіанти відповідей

гібридизація

поліплоїдія

симпатричне

миттєве

Запитання 9

В ході якого видоутворенні нова репродуктивна ізоляція досягається за два-три покоління

варіанти відповідей

миттєва

гібридизація

географічна

екологічна

Запитання 10

Визначте вірні твердження стосовно популяції, що розглядаються, як "будівельний майданчик" еволюційних подій:

1. Складається з особин, які різняться за генотипом

2. Постійно діють чинники, що змінюють співвідношення частоти генотипів та алельних генів

3. Виживають особини, які мають більші розміри

4. Виживають і дають потомство тільки особини з корисними в даних умовах змінами

варіанти відповідей

1,2,3

1,2,4

2,3,4

2,4

Запитання 11

Два учні розглядали фотографії, на яких зображено близькі види Шишкар сосновий та Шишкар ялиновий. Ці види виникли в результаті прив’язаності їх розмноження до різних строків дозрівання насіння сосни та ялини (один вид шишкарів вигодовує пташенят насінням сосни, а інший – насінням ялини) . Перший учень уважає, що види виникли внаслідок екологічного видоутворення. Другий учень зазначив, що це є прикладом географічного видоутворення. Хто з них має рацію?

варіанти відповідей

перший

обидва мають рацію

другий

обоє помиляються

Запитання 12

Два учні розглядали фотографії, на яких зображено близькі види Ховраха сірого (1) та Ховраха крапчастого (2). Ці види виникли в результаті проживання особин на різних берегах річки Дніпро. Перший учень уважає, що види виникли внаслідок екологічного видоутворення. Другий учень зазначив, що це є прикладом географічного видоутворення. Хто з них має рацію?

варіанти відповідей

перший

другий

обидва мають рацію

обидва помиляються

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест