Менторська підтримка дітей

Додано: 31 жовтня
Предмет:
10 запитань
Запитання 1

Ментор -це ...

варіанти відповідей

це не посада, а, по суті, почесне «суспільне навантаження»

Це експерт в індустрії загалом чи окремому напрямку

щось середнє між учителем, радником і досвідченим другом. 

Запитання 2

Менторство як:

варіанти відповідей

 процес передачі досвід

- процес навчання і викладання - співпраці на демократичних засадах

- спосіб передачі знань, навичок, способів життєдіяльності від досвідченої людини до менш досвідченої

- процес передачі досвіду

- процес навчання і викладання

- співпраці на демократичних засада

- спосіб передачі знань, навичок, способів життєдіяльності від досвідченої людини до менш досвідчено

- племена та родова діяльність були безальтернативною умовою виживання homo sapiens

Запитання 3

Видатні постаті менторства

варіанти відповідей

Г. Сковорода

К. Ушинський

Я. Коменського

А. Макаренко

В. Сухомлинського 


Г. Сковорода

К. Ушинський

Я. Коменського

А. Макаренко

В. Сухомлинського 

Н. Долінська,

Я. Бельмаз

Запитання 4

Основні типи менті

варіанти відповідей

 Людина-загадка

 Людина-всезнайка 

Людина-самодостатність

 Людина-проблема

Людина-лідер


 Людина-загадка

 Людина-всезнайка 

Людина-самодостатність

 Людина-проблема

 Людина-загадка

 Людина-всезнайка 

 Людина-проблема

Людина-вдача

Людина- креатив

Людина -волонтер

Людина-лідер

Запитання 5

Ментор і менті – рівноправні партнери, які

варіанти відповідей

незважаючи на всю свою самостійність, працездатність і послідовність, менті, як і всі інші, не застрахований від форс-мажорних ситуацій.

перебуваючи в стані постійного діалогу формується потреби менті

заємно вчаться один від одного, перебуваючи в стані постійного діалогу. Але важливо, щоб напрямок цього діалогу формувався виходячи виключно з потреб менті.

Запитання 6

Наставництво над дітьми сиротами та дітьми, позбавлених батьківського піклування 

варіанти відповідей

● Положення про наставництво та типовий договір про ● наставництво ● затверджуються Кабінетом Міністрів України.{Закон доповнено статтею 17 - 1 згідно ● із Законом № 1504-VIII від 08.09.2016 } ● Сімейний кодекс ● Кримінальний кодекс ● ЗУ “Про охорону дитинства” ● Постанова КабМІН від 4 липня 2017 р. № 465 ● “Деякі питання здійснення наставництва над дитиною”

● Положення про наставництво та типовий договір про ● наставництво ● затверджуються Кабінетом Міністрів України.{Закон доповнено статтею 17 - 1 згідно ● із Законом № 1504-VIII від 08.09.2016 } ● Кримінальний кодекс ● ЗУ “Про охорону дитинства” ● Постанова КабМІН від 4 липня 2017 р. № 465 ● “Деякі питання здійснення наставництва над дитиною”

● Положення про наставництво та типовий договір про ● наставництво ● затверджуються Кабінетом Міністрів України.{Закон доповнено статтею 17 - 1 згідно ● із Законом № 1504-VIII від 08.09.2016 } ● Сімейний кодекс ● Кримінальний кодекс ● ЗУ “Про охорону дитинства” ● Постанова КабМІН від 4 липня 2017 р. № 465

Запитання 7

Категорії дітей, що підлягають наставництву

варіанти відповідей

1.Діти - сироти

2.Діти, позбавлені батьківського піклування

3. Усиновлення, опіка та піклування

4.Діти під патронатом

1.Діти - сироти

2. Діти, позбавлені батьківського піклування

3. Усиновлення, опіка та піклування.


Запитання 8

Перші згадки про тьютора дійшли до нас із часів античної Греції, де існувала практика приватних вчителів, які передавали своїм учням не тільки знання, але й практичні навички. Тьютор в такому розумінні був і вчителем, і наставником і репетитором, намагаючись вирішити всі завдання інституту освіти. 

варіанти відповідей

ні

так

Запитання 9

Менторство-це

варіанти відповідей

відносно стабільні відносини між досвідченим наставником і менш досвідченим обдарованим підопічним, їх взаємною довірою і доброзичливістю, що сприяє навчанню та розвитку особистісних інтересів учня.



приклад для молодого вчителя того, як фахівець може досягати успіхів. 


Запитання 10

Етапи роботи з обдарованими дітьми

варіанти відповідей

1. підготовчий

2.основний

3. узагальнення

1.визначення перспектив

2.складання діагностичних карт

3.виявлення обдарованих учнів

1.активна участь

2. узагальнення

3.практичний

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест